Zdravím,
tak to je ale možná lepší použít hranice zastavěného území z územních plánů. Při jejich vymezování se vychází z hranic intravilánu z roku 1966 a jsou aktualizovány podle současného stavu. Mimo územních plánů jsou hranice zastavěného území i sledovaným jevem v územně analytických podkladech ORP. Takže pro území každé ORP existuje. A myslím si, že rozumný úřad územního plánování vám zrovna údaje o zastavěném území poskytne.
Aleš Grúber