Tak jo, to vypadá nadějně.

Na tom mém bývalém ministerstvu peníze došly už dávno a světe div se, jako
řešení se vymyslelo, že se uzavře exkluzivní smlouva Enterprise Licence
Agreenment (ELA) na komerční software, protože "tím přeci zabezpečíme
systémově všechno a bude to levnější, než kupovat pár licencí které stejně
potřebujeme a doplňovat je nesystémově nějakým OpenSource". Peněz je málo,
ELA není proto už dva roky podepsaná, ale všechny projekty stavěné na
OpenSource jsou úspěšně zakazovány. Lidi ho používají na černo a když přijde
kontrola, tak se tváří že "jo, to smažeme, to je nějaký pohrobek po
Augustýnovi" a čekají kdy se to konečně sesype. Tak snad je to výjimka.

Mám pocit, že čím více vystudovaných Geo na tom konkrétním ministerstvu je,
tím hůře pro OpenSourceGeo. Hanba nám!!!

Radek Augustýn