RMS kdesi jasně říká/píše, že pro některé lidi je snad téměř neslušné
mluvit o svobodě (takové dívné slovo) a proto je pro ně termín free
software nestravitelný. To, že si někdo plete pojmy, kterým moc nerozumí,
je celkem běžné, zajímavé ale je (a typické), že čím méně znalostí, tím
silnější závěry, výroky a proklamace.