No, free software a ruzny derivaty open source maji ruzny licence, proto je
dobry v tom rozlisovat a byt si toho vedomi.

V PyWPS napr opoustime GNU/GPL a prechazime na MIT prave proto, ze nezijeme ve
vakuu a MIT vnimame jako svobodnejsi licenci, nez GPL. A co my, ale hlavne
uzivatele. S cimz Ales asi souhlasit nebude.. ?

No, je dobry si v tom udelat jasno. Takze jsem za tuhle debatu rad.

Send from cellphone