Uz jsem to poslal (v kopii do konfery, akorat to ted visi na spam filtru)

* oteřenost dat, open data je IMHO v dokumentu dost zdurazneno
* s tím souvisí IMHO důraz na používání služeb, ale na tom bych se netočil
* preferovat open source soft. je velký požadavek, ale nevím, jak by měl vypadat
  "kompromisní" návrh jinak, než jak je to podaný

jestli to "zaříznou", tak doufám, že nás před tím vyzvou k nějaký diskusi, nebo
alespoň pošlou odůvodnění

Já jim ale chci vzít microsoft s Officem. Opravdu netuším, na co ho potřebujou.
Uznávám celkem Excel ... ale potřebujou na ministerstvu opravdu Excel? To už ale
odbíhám.

OpenCard je ilustrace toho, kam to může vézt, pokud jsou pravidla nastavena tak,
jak jsou nastavena. Kdyby to bylo open source, byl by to taky průser, ale menší.
Jde o změnu systému