No, co se vydava obcas za prachy a bejva to prej docela boj je uzemni
planovani na krajich a magistratech. Zrovna tohle jsou data, který jsou
šikovný jak pro nás, tak pro různý aktivisty a pořizujou se za prachy
veřejný, čiliže by dostupný bejt měly.

Takže u obcí bych to viděl na územní plány a u krajů sem zapoměl jak se
to jmenuje.

Nemam samozřejmě na mysli ty dokumenty, ty obvykle ke stažení bejvaj,
ale gis data.

Je;