Ahoj,
co takhle resit linearni soustavu rovnic?
Potřebuju něco jako:
x2 = x1*a + y1*b + c
y2 = x1*d + y1*e + f

Jak je videt mas tam sest neznamych takze potrebujes 3 body => 6 rovnic a mas jedine reseni. Pokud mas bodu vice musis pouzit pro reseni nejake vyrovnani, nejspis MNC. V Pythonu napises na nekolik radku spolu s numpy.

Nejake extra pripady jako body v primce atd. neuvazuji. Musi byt rozumne rozprostrene.

Pokud mas bodu mene (nepredpokladam):
2 - pak podobnostni transformace
1 - dokazes pouze posun

Tahat na to qgis a nejak kuchat mi prijde overkill. Kazdy geoinformatik/geodet, by to mel vedet :)

Michal