Ahoj,

zdravim vsechny svobodne geoinformatiky! Chtel bych podekovat OSGEO za aktivitu v roce 2014, zvlast pak Honzovi Cibulkovi za angazovani okolo OpenDat.
Obdobne jako Premek, GIS Ostrava ne, jsem pro variantu b)

Do bodu 3 bych rad pridal plany a aktivity okolo OpenDat v roce 2015 - jake instituce a s cim oslovit, popularizace OpenDat a OSGeo, lobbying za OpenData

Chtel bych za Geosense kandidovat na clena vyboru.

Preji vsem stastny vykop v roce 2015 a jeste vice otevrenych dat:-)
Lada