From: Michal Med [mailto:michal.med...@gmail.com]
Sent: Friday, January 30, 2015 4:18 PM
To: Martin Landa; Jáchym Čepický; Honza Cibulka; Svobodná geoinformační
infrastruktura
Subject: Otevřené datové zdroje pro Prahu

Ahoj,

dělám na jednom projektu, společně s IPR a s GISATem, chceme udělat sémantický
model pro použití nad daty pro Prahu a potřebovali bychom na začátek zmapovat
terén, zjistit zdroje dat atd...

Samozřejmě chceme používat standardizované otevřené zdroje prostorových dat,
které mám poměrně zmapované (ČÚZK, IPR), ale zajímalo by mě, jestli nevedete
někde seznamy dalších otevřených dat pro Prahu.

Kromě skupiny prostorová standardizovaná strojově čitelná data nás zajímají i
podmnožiny této skupiny, včetně neprostorová, nestandardizovaná a zdrojově
nečitelná. Pro prvotní průzkum chceme zjistit jaké jsou vlastně možnosti a
vytěžit z toho co nejvíce.

Napadá vás něco?

Michal