From: freegeocz-boun...@fsv.cvut.cz [mailto:freegeocz-boun...@fsv.cvut.cz]
On Behalf Of Michal Seidl
Sent: Wednesday, February 4, 2015 12:18 PM
To: Svobodná geoinformační infrastruktura
Subject: Re: [FreeGeoCZ] Re: Druhé kolo na ZÚ

Zdravim,
Honzo obdivuji nejen tvoje znalosti ale zrovna tak nasazeni.

Nekdy pred casem 1/2 se tady vytvarel nejky seznam instituci co maji
zajimava data. Nevite kam zmizel.

Me osobne hodne zajima CHMU. Sel by tam pouzit analogicky postup jako u ZU.
U CHMU je spis problem neumerne vysokych poplatku. Take se zminovalo ze tam
je jina situace protoze to je prispevkova a ne rozpoctova organizace.

Dik Michal S.