Za tohle bych se velmi přimlouval, než to bude pořešeno v GRASSu centrálně. Rozhraní znám jen z uživatelského hlediska, Pootle mi přijde OK, dobré ohlasy jsem slyšel na Weblate.

Moc jsem nepochopil, jestli to je nabídka na zprovoznění:)) Pokud ne, můžu se pokusit něco zprovoznit sám...

S.

Dne 9.2.2015 v 07:09 Přemysl Vohnout napsal(a):
Co se týče webového rozhraní tak si můžeme nainstalovat pootle a vztycny
důstojník to pak dá do ofiko repa...

-------- Původní zpráva --------
Od: Stanislav Horáček
Datum:08. 02. 2015 22:34 (GMT+01:00)
Komu: freegeocz@fsv.cvut.cz
Předmět: Re: [FreeGeoCZ] sjednocení českého překladatelského úsilí

Ahoj,

díky, Jáchyme, za nadnesení tématu. Rád bych v QGISu a GRASSu doplňoval,
na co narazím při používání + případně kontroly (teď procházím kontrolu
pravopisu na řetězce QGISu, najde se tím docela dost překlepů...).

Dotazy:

Znáte/používáte www.l10n.cz? Jsou tam obecná pravidla i překladatelský
slovník - podle mě dobrá reference při nejasnostech.

Jak funguje překlad GRASSu, prochází .po soubory přes nějakého
koordinátora? A dá se tam rozumně přispívat stylem "čas od času přeložím
pár řetězců"? (Velká škoda, že překlady nemají webové rozhraní - jak
kvůli těmhle drobným změnám, tak kvůli přívětivosti pro začátečníky.)

Zdraví
Standa Horáček