Ahojky,
co jsem četl mail od Wernera (z 8.2.), tak se nám blíží další verze:
-----------------
Dear translators,

I'd like to just drop you a personal note that QGIS 2.8 is approaching
very fast! As you might already know QGIS 2.8 will be the first LTS
release in the new schedule.

So its 11 days left to login at transifex and translate some strings! :)

Thanks a lot for all your work!
Happy translating!

kind regards
Werner
-----------------
Snažím se s tím zase pohnout, ale když mi pomůžete, zlobit se nebudu :-)
Zvláště Grass mi mnoho neříká - tam si nejsem moc jistý v kramflecích. Prozatím
překládám co jde a primárně beru věci, které jsou jasné.

Jinak tu slyším zmínky o Pootle a dalších - vám Transifex nevyhovuje? Já dřív
používal QT Linguist a po každém větším update jsem to jako soubor posílal
Wernerovi, ale takhle je to o dost jednodušší.

Pootle znám z LXDE lokalizace, ale až tak nadšen s ním nejsem. Ten QT Linguist
mi pro offline práci přijde pořád nejlepší, ale musím si pak ty soubory nosit s
sebou.

Honza