> No, to jsem zrovna nemyslel (tedy upřímně, tenhle rozpočet jsem přehlédl).
> Doufám, že je to částka na přepsání celého QGISu do Pythonu a ne jenom ten
> grass-qgis bridge ;-)

Tak si to přečti.

Na vysvětlenou pro ostatní, bežící crowdfunding je na upgrade
stávajícího GRASS pluginu, který je v C++ a má i s částí provideru,
kterou používá asi 22500 řádek kódu. Soeren navrhuje aby se to celé
přepsalo do Pythonu, mě se to zdá neúměrně nákladné na to, že to
nepřinese žádné nové funkce.

Radim