Ahoj,

ve čtvrtek jsem se v Praze sešel s Tamarou Kováčovou z EDUIN a bavili jsem
se o nově založené Alianci pro otevřené vzdělávání.

Aliance se formuje, cílem je mimo jiné i ovlivňovat zákony ve prospěch
otevřeného vzdělávání no a já myslím, že to zapadá do koncepce našeho
spolku, viz Charta otevřeného vzdělávání [1]

Rád bych na předsednictvu spoluk navrhnul oficiální přihlášení do aliance -
ale budeme k tomu potřebovat jednu osobu coby reprezentanta. Najde se někdo
z řad združení (ale i mimo něj - jako předsednictvoho můžeme pověřit), kdo
by chtěl dělat link mezi aliancí a Otevřenou GeoInfrastrukturou?

http://otevrenevzdelavani.cz/

Jachym

[1]
https://docs.google.com/document/d/1c9Z_AfO2d6vBQNDZGksoCKjtZhyOA-pE9GJaSkGTgNM/edit#heading=h.gjdgxs