Kolegové, Jáchyme, rovnou dávám k dispozici termín pátek 21.10.2016 v
Olomouci, místo Katedra geoinformatiky UP (cca 10min od hl.nádraží pěšky,
http://www.geoinformatics.upol.cz/). Celý ten týden máme na katedře akci
nazvanou "Podzimní Olomouc", týden přednášek, workshopů atd. která
vyvrcholí v sobotu 22.10. výročím 15ti let založení katedry. Pátek máme
volnější, takže by FOSS4G konference krásně zapadla do programu. Co se týče
organizace a zabezpečení, můžu si to vzít na starosti, k dispozici učebny s
PC, posluchárna pro 50-60 lidí, mapovna atd. Není to sice žádný konferenční
hotel, na druhou stranu náklady by byly symbolické.

PS: termín celého týdne je jistý na 90%, výše zmíněnou informací dávám
nezávazně k diskuzi

*---*

<http://www.upol.cz/>

*Mgr. Rostislav Nétek, Ph.D.*