Ahoj,

Dne 9. dubna 2016 18:31 Michal Seidl <michal.se...@gmail.com> napsal(a):
> no strukture VFK nerozumim ale proste blok SBP, respektive odpovidajici
> tabulka je pry vpodstate definice spojeni mezi tabulkou SOBR body a
> tabulkami geometrii (HP, BP, OB ...). Pokud tam zustane pouze prvni vrchol
> linie, nelze pomoci SQL dotazu (neuvazuji nejaky prostorovy dotaz) dohledat
> body ktere lezi napr. na hranici.

geometrie GDAL prvku samozrejme obsahuje vsechny lomove body linie
tak, jak jsou definovany v bloku SBP.

> Asi take nelze z takto importovanych dat si vygenerovat geometrie nezavisle
> na driveru VFK a moc mi nedava smysl generovat geometri v tabulce SBP pokud
> je pouze tabulkou spojeni.

VFK driver generuje geometrii pro vsechny vrstvy, kde nejaka geometrie
potencionalne muze byt, tj. ne pouze PAR a BUD, ale i HP, SBP, SOBR a
pod. Ten mechanismus je rekurzivni.

> Myslim ze kdyby tam ta data zustala ze by to nicemu nevadilo. Nebo ano?

Myslis v SBP? No to bys mel v pripade, ze treba prvek v SBP je tvoren
5 lomovymi body, 5 stejnych lomenych car. To mi nedava smysl.

Ma

--
Martin Landa
http://geo.fsv.cvut.cz/gwiki/Landa