Zdravím,
pro některé účely by se nám hodilo mít vektorovou vrstvu katastrů obcí pro
celou ČR. Koukal jsem, že v RÚIAN by to mělo být k dispozici:

Prvky obsažené v RÚIAN:

   * Stát, kraj, okres, ORP, POU, obec, část obce, městský obvod/část …
   * Katastrální území, parcela, způsob ochrany pozemku, bonitovaný díl
   parcely
   * Ulice, stavební objekt, TEA, adresní místo, způsob ochrany stavebního
   objektu
   * Volební okrsky, ZSJ

(zdroj: http://jdtm-zk.cz/uvod/-/asset_publisher/PKMFsgf9tESy/content/jak-
ziskat-data-katastralni-mapy-/maximized )

jen nevím, zda jde nějak rozumně získat celou ČR, nebo jestli budu muset
postahovat nějak postupně odsud:
http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/vymennyformat/vyhledej
a vyfiltrovat si to. Máte s tím někdo zkušenosti? Potřebuju to jako offline
vektorovou vrstvu do QGISu - tj. výsledný formát shp, nebo třeba spatialite.

Případně, jestli mohu předpokládat, že hranice krajů, okresů apod. budou
přesnější než to, co mám GADM? Pokud ano, pak by pro mne mohlo být dost
užitečné mít to až po katastrální území (hranice parcel ani údaje o nich
nepotřebuji).

dík

Honza

PS: chápu to správně, že licence dat: