Free verze je na zkousku vpohode, az na vodoznak. Zkuste Petrovi Pridalovi
napsat (petr.pri...@klokantech.com), je to puvodem Cech, treba vystavi
ceskou fakturu nebo se nejak domluvite. Me naopak, na to co to umi, 800Kc
prijde ferova cena, btw. jsem si to take platil ze sveho :-)

Naopak. Nacitani dlazdic je mnohonasobne rychlejsi nez nacitani celych
vrstev do QGISu (nebo ArcGISu ci weboveho reseni), ve zprovozneni Apache
(Lamp nebo Xamp) na ntb nevidim zadny problem, uzivatel o defacto tom
nemusi vedet a jakekoliv zpomalovani vykonu z vlastni zkusenosti mohu
vyloucit. Tileserver nebere uz vubec nic, to je jeden php skript, ktery jen
"serviruje" predpripravene dlazdice. Myslim ze nejjednodussi reseni je
zkusit to a udelat si vlastni nazor. Naopak se rad priucim, pokud nekdo
prijde s efektivnejsim resenim.

*---*

<http://www.upol.cz/>

*Mgr. Rostislav Nétek, Ph.D.*