H2020 už má první vlnu dotací za sebou v jiných oblastech  a české firmy se
účastnily.
Na postup v administrativě nebo pomoc s přípravou by se dalo zeptat na
Czechinvestu, http://www.czechinvest.org/podpora-vyzkumu-a-vyvoje
<http://www.czechinvest.org/podpora-vyzkumu-a-vyvoje>  nebo poslední možnost
obrátit se na Bruselskou Spojku, odkud jsem text převzal :)
http://bruselska-spojka.cz <http://bruselska-spojka.cz/>  Osobní zkušenost
nemám.