> rekl bych, ze stejne

>>> OGR_VFK_DB_NAME=vfk.db ogrinfo soubor2.vfk
*** Mě udivilo, že pokud se do toho v BASH vloží středník, nebo se to
v BASH odřádkuje na dva příkazy, tak tu proměnnou ogrinfo nepřijme.
Proto mi to přišlo předávání parametru podivné...

> set OGR_VFK_DB_NAME=vfk.db
> ogrinfo soubor1.vfk
> ogrinfo soubor2.vfk
*** Máš recht, SET jsem zkoušel, ale na windows je třeba odřádkovat. A
někde jsem navíc udělal chybu, takže to tu proměnnou nebralo.

PS: tak největší soubor sloučených VFK do SQLite db má 7,5 GB ;)

díky moc

Dan