Ahoj,
hlasim se trochu opozdene (nevim jak vy ale ja maily nestiham) a Honza Macura me primym mailem trochu probudil, coz je dobre.

Dik za shrnuti v clanku.

Chtel jsem se zeptat zda nekdo ma zkusenosti s formatem korekcniho gridu NTv2? Je to variablni format, takze teoreticky by mensi rozestup uzlu stacil v mistech kde se deformace JTSK prudce meni. Asi by soubor byl mensi ale hlavne by treba byl i rychlejsi nez CTABLE.

Jako nevim kde tvurci proj.4 tyto formaty (GTX, CTABLE, NT) sebrali ale dokumentace jsem tenkrat 2016 moc nenasel.

Michal