Aux dernieres nouvelles, ce serait rentre dans l'ordre, avec en plus un
peering entre les deux a Londres qui n'etait pas la avant...

Paul

--
Paul Rolland                                E-Mail : rol(at)witbe.net
Witbe.net SA                                Tel. +33 (0)1 47 67 77 77

Please no HTML, I'm not a browser - Pas d'HTML, je ne suis pas un navigateur
"Some people dream of success... while others wake up and work hard at it"

"I worry about my child and the Internet all the time, even though she's too
young to have logged on yet. Here's what I worry about. I worry that 10 or 15
years from now, she will come to me and say 'Daddy, where were you when they
took freedom of the press away from the Internet?'"
--Mike Godwin, Electronic Frontier Foundation