Desole, je n'ai plus de Tfx sous la main pour faire les tests, mais a
l'epoque, la regle s'est verifiee sur les differents upgrades d'une liaison
comme Vincennes - Grenoble (un des premiers liens d'Oleane a etre arrive
a 2MBps, bien qu'ayant demarre bcp plus bas ;)

Paul

--
Paul Rolland                                E-Mail : rol(at)witbe.net
CTO - Witbe.net SA                          Tel. +33 (0)1 47 67 77 77

Please no HTML, I'm not a browser - Pas d'HTML, je ne suis pas un navigateur
"Some people dream of success... while others wake up and work hard at it"

"I worry about my child and the Internet all the time, even though she's too
young to have logged on yet. Here's what I worry about. I worry that 10 or 15
years from now, she will come to me and say 'Daddy, where were you when they
took freedom of the press away from the Internet?'"
--Mike Godwin, Electronic Frontier Foundation