désolé j'ai parcouru les discussions mais ça ne m'aide pas vraiment.
Même une recherche sur DNS+public+privé n'ai pas de grande aide…

 Jean-Philippe

> https://www.mail-archive.com/search?q=split+DNS&l=frnog%40frnog.org

This message contains information that may be privileged or confidential and is
the property of the Capgemini Group. It is intended only for the person to whom
it is addressed. If you are not the intended recipient, you are not authorized
to read, print, retain, copy, disseminate, distribute, or use this message or
any part thereof. If you receive this message in error, please notify the
sender immediately and delete all copies of this message.