<x-flowed iso-8859-1>Hallo mensen,

Een tijdje geen e-mail van mij want ik bracht veel tijd door op deze
hardstikke leuke site waar ik al veel aan heb bijgedragen. Zelf heb
ik namelijk regelmatig briljante ideeën voor een nieuw bedrijf,
produkt of dienst. Het komt er alleen nooit van om het te realiseren.
Maar nu kan ik het posten op deze site. De reacties van andere
idioten die ook altijd van dergelijke absurde ideeën hebben maken het
alleen al de moeite waard. Dus als je me mist, je kan me daar lezen!

http://www.halfbakery.com
http://www.halfbakery.com/user/rrr

De komende maand ben ik niet via mijn webcam te zien (ben in
Frankrijk) maar je kan misschien wel mijn onderhuurders signaleren.
Of inbrekers. http://rrr.dds.nl/ego/

ReindeRJe bent geabonneerd op RRR's fun mailinglist.
Ik gebruik het om leuke sites te tippen.
Om er vanaf te komen mailto:[EMAIL PROTECTED]
Om je te abonneren mailto:[EMAIL PROTECTED]
Als je tips hebt mailto:[EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan