<x-flowed iso-8859-1>Het is een zoekplaatje, maar als ik hem verklap dan is ie
minder leuk.

http://www.tctubantia.nl/CDA/regioportal/1,2078,1654__772741_,00.html

De subject zegt het eigenlijk al en het sluit aan bij een grote mode
op het web die al jaren duurt. Het is wel reuze grappig om het op een
site als deze, van een regionale krant, tegen te komen.

Deze is *nog* moeilijker:

http://dailynews.yahoo.com/h/p/nm/20011009/wl/imdf09102001085522a.html

En als je het echt niet kan zien dan kan je hier op

http://www.lindqvist.com/bert.php

een hoge resolutie foto bestuderen.

Maar de officiƫle site ontkent!

http://www.fractalcow.com/bert/evidence.htm

Wel met Hitler maar niet met Osama Bin Laden.

Als je dit ziet op

http://www.lindqvist.com/graphics/bert/postermuppetssmall.jpg

begrijp je ook hoe het op een persfoto is gekomen. Kennelijk heeft
een demonstrant die grap niet doorgehad (geen gevoel voor humor) en
de foto uitgeprint en op een demonstratiebord geplakt en is daarmee
gekiekt door Reuters. Want Reuters ontkent manipulatie:

http://www.wired.com/news/conflict/0,2100,47450,00.html

"An editor at Reuters' photo desk in Washington confirmed that the
maize-colored muppet did appear in the photograph. "It is in the original
image, though I couldn't say how it got there. It wasn't hacked," the editor
said." heeft iemand bij Wired gevonden.

--
ReindeR