[ A copy of this message has been posted to the newsgroups ]
[     nl.kunst.film                                        ]
[     nl.taal.citaten                                      ]
[     nl.media.tv                                          ]

cAp <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> ReindeR Rustema heeft geschreven in bericht
> <[EMAIL PROTECTED]>...

> LOL, wordt dus tijd voor de hoogbeeldtelevisie. Krijg je natuurlijk uit
> protest een treinkaping ofzo
>
> cAp

Deze is voor nl.taal.citaten, nl.media.tv (waar draden lopen over de
breedbeeldactivist) en een paar mailinglisten voor het uitwisselen van
grappen.

--