SIRE is begonnen met hun campagne in Nijntje-stijl om de mensen op te
voeden. Dat slaat aan, want je kan nu zelf je eigen Nijntje-stijl
campagne genereren op een bepaalde website (waarvan ik de URL al weer
vergeten ben, het was teveel geklooi).

In onzekere tijden (waarin we nu in leven, heb ik gehoord) dan wil
men nogal eens regressieverschijnselen vertonen. Terug naar de tijd
dat de wereld zo overzichtelijk was als in de kleuterboekjes met
Nijntje erin?

In deze stijl worden nu de politieke leiders geportretteerd.

Balkenende van het CDA

http://reinder.rustema.nl/fun/CDA.gif

Wouter van de PvdA

http://reinder.rustema.nl/fun/PVDA.gif

Gerrit Zalm van de VVD

http://reinder.rustema.nl/fun/VVD.gif

Jan Marijnissen van de SP

http://reinder.rustema.nl/fun/SP.gif

Paul Rosenmšller van GroenLinks

http://reinder.rustema.nl/fun/GL.gif

En de LPF als teddybeertjes

http://reinder.rustema.nl/fun/LPF.gif

Als ik de bijbehorende tekst zo lees dan gaat de maker PvdA stemmen
of helemaal niet stemmen.

Ik ga een dezer dagen trouwens ook naar buiten komen met mijn
verkiezingsprogramma. [EMAIL PROTECTED] !  Zie voor mijn motivatie
http://rustema.nl en zie http://derdekamer.net voor de uitleg van de
aanpak.

--
ReindeR