De tekst op de website amsterdam.nl is duidelijk genoeg:

In maart wil het maandblad Ons Amsterdam, in samenwerking met het gemeentelijk Bureau voor Onderzoek en Statistiek, de Liefdeskaart van Amsterdam publiceren. Dat wil zeggen: ze willen op een fraaie themakaart laten zien welke openbare plekken in Amsterdam door de jaren heen het meest beladen zijn met emoties, verbonden aan het liefdesleven van de bewoners.

http://www.amsterdam.nl/asp/get.asp?PosIdt=00003764&ItmIdt=00004238&SitIdt=00000002&VarIdt=00000001

of http://tinyurl.com/2af9c

Let trouwens ook op het politiek correcte plaatje op de website, grappig.

Alleen die vragenlijst deed het (nog?) niet toen ik 'm probeerde. Maar mailen mag ook, mailto:[EMAIL PROTECTED]

[Sommige mensen krijgen dit dubbel of zelfs driedubbel, ook via andere mailinglisten. Mijn excuses daarvoor, ik probeer het altijd te vermijden. Het betekent alleen maar dat we gedeelde interesses hebben. Hi Ralph!]

--
ReindeR