Ik veronderstel even dat iedereen wel weet dat een iPod een superhip en mooi digitaal liedjesdoosje is van Apple? Echte hebbedingetjes. Vind ook Geoff in Engeland. Alleen zijn ze best duur. Dus dacht hij "kom, ik vraag mensen mij wat geld te geven".

Hij vraagt op zijn homepage iedereen om hem het luttele bedrag van 50 pence over te maken. En zoals dat gaat op internet, met wat geduld gaat dat wel lukken.

Dat schreef ik een half jaar geleden. En ja hoor, het is hem gelukt. Is het niet prachtig, dat internet?

http://www.geofftech.co.uk/50pence/

En nou gaat hij dat ding ook nog volzetten met liedjes die zijn 500 sponsors hebben gesuggereerd.

--
ReindeR