El 18 de mayo de 2009 18:28, CESAR <emuletas.huineambar en gmail.com> escribió:

> A min dame case igual eu quero empezar programando algo moi básico eu que
> sei, un tetris en 2d cutre e cousas así . de momento valeríame con iso pero
> non atopo nada en internet...

Eu comecei con bash, e cando ainda non o levaba nin a un 0.1% da súa
capacidade comecei a estudar C, iso axudome a acadar como un 1% de bash.

 Bash é básico, comeza por aí e vaille pedindo ós poucos, respecto a axudas
en internet, todas e máiss, só é cousa de buscar cousas concretas, programar
esixeche "centrar" a idea, en ambiguo... pode perderte cincocentos anos
antes de facer a primeira liña.

> _______

"Por favor, non me envíe documentos con extensións .doc, .docx, .xls, .xlsx,
.ppt, .pptx

galpon_minino en conf.jabberes.org