Para telo en galego, o mellor que podes facer e descargar e instalar a versión
oficial de galego do 3.5 desde a páxina de Mozilla:
http://gl.www.mozilla.com/gl/

Polo de agora, non tiven tempo de actualizar o paquete de idioma, ademais de
que a maioría dos usuarios ainda segue a usar o 3.0.11.

De todas maneiras, non te preocupes que se actualizará...
Isto tamén é aplicable ao corrector de Galego para o Firefox e Thunderbird, xa
que hai que actualizalo para que funcione nas novas versións.

O venres 03 xullo 2009 12:17:12 xxxxxx escribiu:

--
Frco. Javier Rial Rodríguez

Técnico
Centro de Referencia e Servizos de Software Libre  www.mancomun.org
Avda. de Vigo, s/n Campus 15705    Santiago de Compostela (Galiza/ES)
Tel/ Fax: (0034) 981 569 810/ 981 594 616        <fjrial en mancomun.org>