Hai unha semana comenteille a Tarrío se podia mirar un momentiño se
podia botar a cousa adiante xa que está en Google e non me respondeu.
Polo que eu sei a interface do Gmail leva anos rematada, pero non
aparece na lista de idiomas. En google groups habia un fío no que unha
ducia de mensaxes pedian que se activara a tradución dunha vez, pero
diso xa hai anos, e cando o busquei hai menos dun mes non me apareceu
por ningures...

Ata logo,
                 Leandro Regueiro