O Mar, 16-01-2007 ás 09:12 +0100, mvillarino escribiu:

> Nota (*): OO.org, mozilla (ff+thundb),gnome e metedes as maos en debian.....
> penso que deberíades in poñéndovos con squeak ou similar.....
Pois si que sería interesante o do squeak ( http://www.squeak.org/ ) ;
eu comecei a miralo e a traballar con él fai un tempo (de feito deve
haber algunha mensaxe miña ao respeto na lista de SL na educación) e
teño por algún lado o .deb para debian (por agora hai un deb pero para
linex).
Creo que en maxisterio da Coruña andaban a currar nel.
Nas Universidades publicas de Valencia (maxisterio) entra no temario,
despois dun acordo entre a Xeneralitat e ditas Universidades.
Se o queredes probar, tedelo nos CD-vivos de Liurex, e Linex educación
(ou polo menos antes estaba), e creo que en Max.
Está parcialmente localizado ao galego, pero faltalle moito...

Saúdos.