Ola,

ِA ver se alguén me sabe dicir cal sería o equivalente correcto en galego e
por que. Encontrei varias alternativas en OOo, Gnome, KDE e Windows no
CLUVI. Outras que se me ocorren: "marcas diacríticas combinadas" ou "marcas
diacríticas asociadas" ou "marcas diacríticas combinables".

Supoño que son símbolos ou marcas que se usan sempre en combinación con
outros caracteres.

1-WIN <http://sli.uvigo.es/CLUVI/corpus.html#win>
(20378)
Combining Diacritical MarksMarcas de combinación de diacríticos
2-OOO <http://sli.uvigo.es/CLUVI/corpus.html#ooo>
(59991)
Combining Diacritical MarksCombinación de marcas diacríticas
4-GNO <http://sli.uvigo.es/CLUVI/corpus.html#gno>
(28945)
Combining Diacritical Marks Combinación de marcas diacríticas
7-KD4 <http://sli.uvigo.es/CLUVI/corpus.html#kd4>
(66446)
Combining Diacritical MarksSinais diacríticos combinatoriosKCharselect
unicode block name

Saúdos,

--
Manuel Souto Pico