Si, estase tendo en conta porque Mancomún fixo xestións nese sentido.
Podo dicirvos que por parte dos responsábeis lingüísticos hai toda a
intención de que sexa así pero estamos esperando contestación oficial da
institución respecto do licenciamento. Entre outros aspectos.

Antón

Alejo Pacín Jul escribiu: