Non revisei a guía da Coruña, pero lembrade que as solucións do SNL da
UDC son sempre as reintegradas (e dende o meu punto de vista as que
deberían prevalecer na escolla) polo que probabelmente haxa disonancia
con outras solucións.
A guía de estilo da UDC (non existe como tal) recollese nestes dous
apartados:
http://www.udc.es/snl/recursos_crite.html#heading2
http://www.udc.es/snl/recursos_crite.html#heading1

Saúdos.