Seguro que fun eu. A tradución leva xa tempo e antes eu non sabia que
converter era da 2ª conxugación. O problema que ten launchpad (a tradución é
aqui: https://translations.launchpad.net/ddtp-ubuntu ) é que é imposíbel
atopar unha cadea concreta. Ten-me pasado facer unha tradución e decatar-me
inmediatamente de que estaba mal e claro, non sabendo o número da cadea é
imposíbel atopala.

Xosé