Kenapa tak percaya ka?

Memang dah dapat hasilnya.
Memanglah pada mulanya saya sendiripun tak percaya, kerana banyak sangat
benda-benda macam ni kat internet dan kat luar pun ada. Dah banyak kali
terkena. Bukan skim tu yang tak betul, tapi sebab masuk lambat sangat dah
hujung-hujung kerana nakkan bukti sahih.
Satu lagi sebab ialah modalnya yang tinggi menyebabkan kita seminggu tak habis
fikir.Tapi sebab cuma RM 6.00 saja untuk program ini, saya pejam mata bila
dibandingkan dengan harga sebungkus rokok. Akhirnya berjaya ler jugak.

http://www.goldvalley.net/shahzab/

Terimalah kenyataan bahawa orang kita tak pernah serik dari skim cepat kaya.
Walaubagaimanapun kenalah cerdik sikit merebut peluang.

Kalau tak menjadikpun sebungkus rokok yang berharga RM7.40 pun dibakar juga..

TAWARAN TERHEBAT SEANTERO hanya untuk bagi siapa yang cepat dia yang dapat!
Bila ruang sudah di isi dan tempoh tamat tiada apa lagi yang boleh dibuat.
Hanya mata terkebil bulat... Kami minta maaf jika ada yang tidak berpeluang
untuk menyertai program ini.
JADI BERTINDAKLAH SEKARANG UNTUK MENDAHULUI ORANG LAIN.

  http://www.goldvalley.net/shahzab/