AMARAN: Program ini disediakan secara PERCUMA dan saya tidak meminta wang sesen
pun daripada anda. Kami telah menyediakan peluang dan anda perlu bijak merebut
peluang ini.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Testimoni :

  "Duit Poket Tambahan.. Hanya Empat ribu lebih jee..."
 "Masa i tengah melayari internet untuk mencari bahan untuk tugasan di kolej
saya telah terjumpa laman web ini.
Mula mula saya kurang yakin.. tetapi memandangkan program ini percuma saya
memberanikan diri untuk menyertai program ini. MUla dapat cek pertama saya
memang terkejut..biasalah.. duit PTPTN saya pun tak banyak macam 2. Sekerang
dah  seronok pulak mencari duit extra dengan program ini.
Pada member i yang lain , saya ajak mengajak mereka menyertai program ini
juga.. sebab potensi pendapatan yang besar.. Sekarang saya masih buat duit
dengan program ini, tetapi saya masih tidak memberitahui nya kepada kedua ibu
bapa saya..
Terima kasih Program Jutawan Adbite..

— Syakina
Student Kolej Swasta
Kualan Lumpur
        Perlukan Bukti Jelas? Screen Shot Cek yang
Diterima

Jadi... program ini berfungsi

Formula MATRIKS + AUTO WEBSITE + ADBRITE =  JUTAWAN ADBRITE
Bergini idea yang ringkas .Jika anda mendaftar dan anda berjaya mengajak 10
kawan anda menyertai program ini dan seterusnya kawan anda mengajak kawan lain
join sehingga 5 Generasi dan setiap rangkaian anda memperuntuk masa 5 minit
sehari di website masing masing!

    ANDA  ANDA   1 hit    Generasi 1  ANDA x 10  10 hit    Generasi 2  10 x 10
 100 hits    Generasi 3  100 x 10  1000 hits    Generasi 4  1000 x 10  10,000
hits    Generasi 5  10000 x 10  100,000 hits    Generasi 6  100000 x 10
1,000,000 hits
  JUMLAH HITS HARIAN  1,111,111 hits
Katakan Adbrite bayar US$0.50 untuk 1000 hits  ini bermakna anda dah boleh
menjana income US$555.55 ( RM2111.11 ) sehari
Ini jika anda mengajak 10 kawan.. bagaimana kalau 20.. 100 atau 1000 orang. Ini
kerana potensi untuk kawan anda menyertai program ini adalah tinggi kerana
Program ini PERCUMA.

 Jadi... Berapakah Kos Rahsia Anda Ini?
PERCUMA

Tunggu Apa Lagi?