Assalamualaikum dan Salam sejahtera,
Baru sahaja kita menyambut tahun baru 2007, dan tidak lama lagi
akan menyambut Awal Muharram 1428.Ini bukan program skim cepat kaya.
Khas untuk golongan-golongan yang berminat nak jadi usahawan prepaid
secara sampingan. (Full-time pun boleh). Cuba la anda bayangkan zaman
sekarang nih. Sumer benda yang kiter beli nak kena guna duit. Makin
lama, harga barang makin naik lak, sebab harga minyak naik mendadak..
So,sambil anda penat-penat kerja keras sampai overtime, apa kata
jadikan prepaid sebagai satu bisnes sampingan.

http://tinyurl.com/ymwmlz
Lebih banyak anda jual dan ramai kenkawan yang join anda, maka lebih
banyaklah pendapatan anda.Dan bermacam lagi keuntungan yang telah
ditetapkan.
TapiĀ…Anda boleh juga beli guna sendiri..Contohnya anda membelanjakan
rm60 sebulan untuk prepaid, pasti anda berbuat perkara yang sama pada
bulan hadapan malah mungkin akan lebih lagi.Prepaid telah menjadi
keperluan masyarakat kita sekarang.Jadi usah ragu dan bimbang.

http://tinyurl.com/ymwmlz
Sekarang terpulang kepada anda,tepuk dada tanya diri sendiri. Nak duit
ke tak nak.Semoga tahun 2007 akan menjadi tahun anda meraih
kejayaan yang berganda!!...
Sebarang pertanyaan,jangan segan email saya di [EMAIL PROTECTED]
Saya sedia membantu anda semampu yang boleh.
Terima Kasih.

Kirim email ke