DAPATKAN SENARAI 505YAHOOGROUPS
  SERTA PANDUAN UNTUK JOIN LEBIH 100 YG
  DALAM TEMPOH 1 JAM. DAPATKAN 100,000 alamat email
  PERCUMA + Bonus...ebuku
  Semua alamat 100ribu email adalah yang terkini diperolehi daripada
  halaman web swasta (51,042), kerajaan (32,803) & buku tetamu(27,328)
  Tajuk-Tajuk eBuku ialah:
  1. 10 Kesalahan Utama dalam Pemasaran Internet 2)10 Kunci Kejayaan
Mempromosikan Halaman Web Anda
  3)Belajar Bina Halaman Web Dalam Masa 10 Minit 4)Panduan Mencari Wang Dari
Internet
  5)Bagaimana Ingin Berjaya Mendaftarkan Halaman Web Anda Di Yahoo 6)Panduan
Lengkap Membina Halaman Web
  7)Bagaimana Menggunakan Internet Untuk Meraih Laba 8)Rahsia Mencapai Puncak
Kejayaan
  9)Rahsia Ajaib Enjin Carian 10)Rahsia Untuk Berjaya Di Dalam Promosi
11)Rahsia Untuk Berjaya Sebagai Reseller
  12)Rahsia Kejayaan Memasarkan Apa Sahaja Di Internet 13)Rahsia Menghasilkan
Wang Secara Automatik
  14)Strategi Pemasaran Menerusi Internet 15)Strategi Pemasaran Menggunakan
Emel
  16)Sumber-sumber Wang Dari Internet 17)Taktik Siber 18)Teknik Berkesan
Memasarkan Produk Secara Online
  19)Tip & Tricks Pemasaran Internet dan lain-lain lagi....

  PROMOSIKAN PRODUK/PERKHIDMATAN DENGAN LEBIH BERKESAN
  JUMLAH KESELURUHAN AHLI DALAM SENARAI
  707 GROUP ADALAH > 843,305.00,SEMAKAN PADA 15/11/2006.

               Buat pembaca yang budiman,

  Saya akan menunjukan cara yang pantas untuk anda join sehingga
  100 yahoogroups dalam tempoh hanya 1 jam, ini supaya dapat memudahkan
  kerja anda serta promosi produk atau perkhidmatan di internet dapat di buat
  dengan lebih berkesan. Panduan ini perlu dimiliki usahawan-usahawan di
  internet, atau yang berhasrat mempromosikan sesuatu produk atau perkhid-
  matan di internet.

  Pakar-pakar perniagaan di internet sependapatan menyatakan bahawa
  salah satu cara yang paling berkesan sekali untuk melariskan jualan serta

  mencari downline (MLM) dengan cepat adalah melalui cara email promosi.

  Iaitu dengan cara menghantar promosi melalui email kepada satu-satu

  kumpulan yang mempunyai ramai ahli berdaftar(member)contohnya

  yahoogroups.

  Jika mengikut cara prosidur biasa, sebelum email dapat di hantar
  kepada satu-satu kumpulan (yahoogroups), anda perlu mendaftar(join)

  menjadi ahli terlebih dahulu, adakala proses ini memakan masa dalam usaha
  mencari nama kumpulan dan mendaftar. Kini tidak lagi menjadi masalah kerana
  saya sudah menyediakan senarai sehingga 505 YG, daftar sehingga 100 YG da-
  lam tempoh cuma 1 jam, cara yang tidak pernah di fikirkan oleh sesiapa sebe-
  lum ini.

  Bayangkan dalam 1 - 2 hari sahaja anda dapat menghantar email dan
  seterusnya mempromosikan produk atau perkhidmatan anda kepada beribu-ribu
  pengguna di internet. Saya juga akan menunjukkan cara untuk menghantar

  email ke yahoogroups yang banyak dalam masa satu hari tanpa sebarang

  masalah atau sekatan.

  Senarai yahoogroups yang akan saya berikan adalah tanpa moderator,
  bukan juga jenis group yang membenarkan hanya moderator sahaja yang berhak
  menghantar email kepada ahli group tersebut. Serta YG group yang terdapat
dalam
  505 senarai ini membenarkan email yang berbentuk promosi perniagaan disebar-
  kan pada ahlinya, ini bermakna sebarang email yang anda hantar akan terus
sampai
  kepada ahli-ahli group tanpa sekatan.

  Anda tidak lagi perlu membuang masa dengan mencari-cari group di
  internet dan sekiranya anda memiliki senarai yahoogroups ini, masa tersebut
  anda dapat menjalankan urusan lain yang lebih mendatangkan faedah dan
  keuntungan kepada anda.

  Bayangkan sekiranya respon dalam sekitar 10% sahaja daripada jumlah
  ahli seramai 843,305.00, bermakna masih terdapat 80 ribu yang membaca iklan

  anda dan peluang untuk anda mempromosikan dan menjualnya terbuka luas,
  dan sekiranya anda terlibat dalam perniagaan MLM, anda berpeluang mendapat
  ramai downline dengan cepat, terpulang kepada cara bagaimana anda mempro-
  mosikan program MLM tersebut.

  Inilah peluang untuk anda maju ke hadapan dan berjaya dengan lebih
  cepat dalam perniagaan di internet. Telah ramai yang memilikinya dan mereka

  telah berjaya menjual produk dan mendapat ramai downline dengan cepat sekali.
  PENGALAMAN SEBENAR SAYA
  "Semasa mula-mula menceburkan diri dalam perniagaan internet pada
  awal bulan ogos 2006. Saya sering menghabiskan banyak masa
  semata-mata untuk mencari yahoogroups yang baru. Adakala
  dalam sehari cuma dapat join 5 - 10 group sahaja.

  Sejak saya mendapat teknik yang cepat untuk join ke satu-satu
  yahoogroups. Saya telah berjaya join sehingga lebih daripada 100 group.
  dalam tempoh cuma 1 jam, dan saya dapat mempromosikan produk
  untuk lelaki(suami) dengan lebih cepat serta dapat menjual sehingga
  50 botol dalam tempoh 1 bulan"

  Oleh itu saya berhasrat untuk membantu rakan2 yang lain yang
  menghadapi masalah yang sama ketika mula-mula menceburi perniagaan internet.

  Dengan pelaburan cuma RM25, anda akan menerima 3 fail yang bernilai.
  berserta 100ribu alamat email dan percuma ebuku.
  Fail 1 :
  Senarai nama yahoogroups berserta dengan jumlah ahli (member) setiap group,
  bermakna anda bebas memilih group mana yang mempunyai ahli yang ramai, dan
  group mana yang patut join dahulu. Fail dalam format Excel.
  Fail 2 :
  Dalam Fail ini saya akan menunjukkan cara untuk anda join ke satu-satu group
  dengan pantas, cuma memerlukan tiga langkah mudah, tidak perlu taip nama group
  cuma klik pada nama group, proses memakan masa kurang dari 30 saat.
  Lebih Kurang 1 jam untuk 100 yahoogroups.
  Fail 3 :
  Dalam fail ini telah tersedia senarai 505 alamat yahoogroups, anda tidak perlu
  menaip alamat tersebut, anda cuma perlu copy alamat dari fail ini kemudian
paste
  di ruangan KEPADA(TO). Saya akan menunjukkan cara untuk menghantar ke 505
alamat
  yahoogroup tanpa sekatan(spam) dan masalah (pastikan anda join kesemua group
dahulu).
  Atau anda boleh join 50 group dahulu, dan send ke 50 group.

    KEPENTINGAN MEMPROMOSI MELALUI EMAIL
  Sekiranya anda memiliki laman web dan produk yang bagus, tanpa mempromosi
melalui email,
  anda pasti tidak dapat meningkatkan jualan.

  Contohnya :
  Sekiranya anda mempunyai lama web, diibaratkan anda memiliki kedai di tepi
jalan besar, anda
  cuma mendapat pelanggan dikalangan mereka yang mengunakan jalan tersebut dan
yang
  mengunakan yellow pages (search engine).  Mengunakan promosi melalui email
boleh diibarat-
  kan seperti mencetak risalah dengan jumlah yang banyak dan memberinya kepada
pengurus
  rumah flat/apartment yang kemudiannya mengedar kepada penghuni yang mahu
menerima
  risalah tersebut. Dengan ini ramai yang akan mengetahui kedudukan kedai
tersebut dan produk
  yang di jual.

  Menjalankan promosi melalui email adalah yang PALING MURAH dan EFEKTIF dan
yang paling
  penting secara terus kepada pelanggan dengan jumlah yang ramai seperti yang
di terangkan
  di atas. Berbanding dengan promosi dengan cara memasang iklan baris (banner).

  Menjalankan promosi dengan cara memasang iklan baris(banner) memerlukan kos
yang tinggi
  dalam sekitar RM4 keatas dalam sehari dan minimum 7 hari. Kedudukan iklan
baris mengikut
  harga yang di bayar. Memiliki iklan baris boleh diibaratkan seperti memasang
papan tanda iklan
  di luar bangunan pasaraya, harga iklan bergantung kepada saiz papan iklan
tersebut. Pelanggan
  adalah terhad dikalangan pengunjung pasaraya atau penghuni kondo yang
berhampiran.

  Dengan email promosi saya juga dapat meningkatkan pengunjung dan
  jualan, contohnya iklan saya yang sedang anda baca, anda dapat
  melihat jumlah pengunjung(ruanganVIEW) yang masuk ke iklan saya.

      Nilai yang akan anda laburkan untuk mendapatkan senarai ini daripada saya
adalah
   kecil berbanding dengan pulangan berkali ganda yang anda akan dapat hasil
mempro-
  mosikan produk ini ke 505 yahoogroup. Anda juga akan mendapat peluang2 baru
yang
  tidak anda terfikirkan selama ini.

                              Sekiranya anda telah membayar untuk mendapatkan
senarai bahagian 1 (505),
  anda layak untuk membeli senarai bahagian kedua iaitu 500 group lagi, yang
akan
  dikeluarkan dalam masa yang terdekat ini. Kini saya dalam proses untuk
  menyisihkan group yang ada moderator.

  Sekiranya anda berhasrat untuk mendapatkan senarai ini, boleh buat pembayaran
  sebanyak RM25 dengan cara pindahan/bank-in ke akaun maybank no. 514570177284
  (Lim Kean Keap), selepas itu anda bolehlah menghantar alamat email anda
  ke [EMAIL PROTECTED] , saya akan menghantar fail ter-
  sebut sebaik sahaja menerima bayaran dari anda.

  Bertindaklah dengan bijak, ambil peluang ini, jadilah yang terawal
mendapatkan senarai
  dan panduan yang bernilai ini sebelum orang lain pergi jauh meninggalkan
anda, anda tidak
  akan tahu nilai satu-satu peluang melainkan anda mencubanya dahulu.
  Jika anda belum menceburi mana2 bisnes di internet, mulakan langkah pertama
  dengan mendapatkan panduan dan senarai ini daripada saya, dengan sedikit
usaha anda
  pasti dapat mendahului individu lain yang telah lama dalam bisnes di internet.

  Jangan tunggu hingga esok hari kerana senarai yang kedua (500 YG) akan
  dikeluarkan dan hanya ditawarkan kepada pembeli senarai pertama, pasti
  sesiapa yang telah memiliki kedua-dua senarai ini akan menikmati pulangan
  hasil jualan yang memberansangkan.

   JAMINAN WANG AKAN DIKEMBALIKAN 2 KALI GANDA,
  JIKA ANDA TIDAK BERJAYA MENDAFTAR SEHINGGA 100 YAHOOGROUPS
  DARIPADA 707 YAHOOGROUPS INI DALAM TEMPOH 1 JAM SETELAH ANDA
  MENGIKUT PANDUAN YANG SAYA BERIKAN,