ANDA INGINKAN
EXTRA
INCOME
- Program kami mampu merealisasikan aspirasi ANDA
 - Mendapat kepercayaan daripada 5 buah institusi pembankan
(Ambank/RHB/BCB/Allianze/Maybank)
 - Diiktiraf oleh Kerajaan MALAYSIA & mendapt lesen dari KEMENTERIAN
PERDAGANGAN DALAM NEGERI & HAL EHWAL PENGGUNA
 - Terbuka kepada SEMUA kaum di Malaysia maupun penduduk ASING
 - Pendapatan HARIAN **dibayar TUNAI
(lihat bukti pendapatan di bawah)
 - Kerja ikut masa sendiri (Fleksibel)
 - Latihan dan kursus diberikan
- NO RISK!! FAST RETURN!! BIG RETURN!!
Email / SMS sekiranya ANDA
1. Bertahun bekerja dan belum ada simpanan untuk diri dan keluarga?
2. Berhutang yang sampai nak pinjam pinggang orang lain?
3. Terlepas pandang kiriman wang kepada ibubapa?
4. Seorang surirumah atau ingin menjadi surirumah sepenuh masa dan pada masa
yang sama mampu mendapat pendapatan lumayan?
5. Seorang pelajar kolej atau universiti yang mencari peluang untuk menjana
wang lebih?
6. Diberhentikan kerja (ingat!! 'recession' mungkin mendatang 2007) dan tiada
sumber pendapatan yang lain lagi?
7. Masih bujang dan ingin berkahwin dengan membuat pinjaman bank?
BONUS STATEMENT FOR PLAN A

TICA MANAGEMENT
                                       Current Status  :  Platinum

                                                                  Calculation
Date :  2006-12-23

                                                                  House Phone
No.  :

                                                                  Mobile Phone
No. :
 DIRECT LEVEL BONUS (DLB)
New RecruitmentBonus Credit Point
734.00

MULTIPLE GROUP DEVELOPMENT BONUS (MGDB)

IBCA GroupB GroupCarry ForwardBonus Credit Point
11477105.00
2140140.00
30770.00
4140140.00
50770.00
60000.00
70000.00
80000.00
Total MGDB105.00

Grand Total Bonus                           139.00
                                     x 3.8               MYR 528.20
 This is computer generated statement, no signature is required.
BONUS STATEMENT FOR PLAN A

TICA MANAGEMENT
                                       Current Status  :  Platinum

                                                                  Calculation
Date :  2006-12-24

                                                                  House Phone
No.  :

                                                                  Mobile Phone
No. :
DIRECT LEVEL BONUS (DLB)
New RecruitmentBonus Credit Point
1052.00

MULTIPLE GROUP DEVELOPMENT BONUS (MGDB)

IBCA GroupB GroupCarry ForwardBonus Credit Point
11431145.00
21477105.00
3010100.00
4140140.00
5010100.00
60770.00
70000.00
80000.00
Total MGDB150.00

Grand Total Bonus                           202.00
                                     x 3.8               MYR 767.60

This is computer generated statement, no signature is required.
  Calculation Date                                    Grand Total Bonus
2006-12-23                                                MYR   528.20
2006-12-24                                                MYR   767.60
2006-12-25                                                MYR   653.60
2006-12-26                                                MYR   969.00
2006-12-27                                                MYR 1299.60

Anda mahu INCOME anda seperti ini setiap hari...
Ramai orang berimpian dan bercita-cita tetapi terlalu sedikit yang berusaha ke
arah merealisasikan impian mereka! Anda DIMANA?
…MAKA ANDA DIJEMPUT
untuk menghadiri seminar sesi taklimat PERCUMA kami dan berkongsi pengalaman
Bagaimana Hendak Menjana Pendapatan Lumayan Harian Melalui Konsep E-Dagang yang
berteraskan Network Marketing.

DAFTAR SEGERA;
Keutamaan akan diberikan kepada panggilan sms. Penerangan melalui telefon
adalah mustahil berikutan jumlah panggilan masuk yang terlalu banyak. SMS
‘ECOM’ diikuti dengan Nama/No. Telefon Bimbit/Alamat anda untuk pengesahan
tempat.
**(lokasi di KL, Selangor & NS sahaja)
*cawangan baru akan dibuka di Pahang & Perak.
Kisah Inspirasi
(Chairol Niza: Pemain Bass Kumpulan AKAR)
    "Saya pernah join direct selling...pendapatan paling besar saya dapat ialah
RM12.00 SEBULAN!! Tapi bila saya join program ini, minggu pertama saya dapat
RM1800++.. WOW!! Bagi saya ini dah hebat."
    "Sekarang saya dah keluar dari kumpulan AKAR dan saya buat program ini
fulltime...muzik dah jatuh suka-suka...sebulan sekali je buat show...tu pun
setakat nak lepas gian je. Kalau jumpe mereka yang join bisnes ni...saya rase
betapa kerdilnya diri saya...mana taknya...mereka punya income gila-gila. First
month dah buat RM25~35 ribu!! Saya 2 bulan bar cecah RM20 ribu...tapi apa pun
saya bersyukur pasal RM20 ribu pun dah banyak."

(Bob)
    Sewaktu rakan Bob ajak Bob join program ini, dia tengah ada masalah
kewangan yang serius. Sewa rumah kantoi 2 bulan, kereta kantoi 3 bulan, yuran
anak masuk sekolah tak terbayar dan yang paling dasyat ketika dia on the way
nak join program ini, dia terlanggar pulak motosikal melintas menyebabkan
kereta dia remuk (tiada kemalangan jiwa). Tapi dia start juga modal join
program ini.
    Balik rumah, dia terpaksa sorok kereta kerana bank dah cari...isterinya
marah dan masam muka 3 hari kerana ingat duit dah 'hangus' masuk 'program
mengarut' dan sepatutnya bayar dulu hutang-hutang diorang!! Tapi dalam 4 hari,
semua hutang-hutang tadi dah langsai!! Isterinya terperanjat sangat dengan
potensi program yang disangka 'mengarut' ini...!!!
    Dulu, isterinya pagi berniaga nasi lemak, petang jual goreng pisang...anak
2 orang masih kecil terpaksa bawa bersama. Alhamdulillah, setelah sama-sama
join program ini, dalam 2 bulan lebih dah collect lebih daripada RM60++ribu.
MasyaAllah!! Dua-dua beli h/p baru, pindah rumah dua tingkat, dah order kereta
baru. Semuanya dalam masa yang betul-betul singkat dapat RM60++ribu.
    Kalau nak kumpul dengan bekerja 9~5, rasa-rasanya lepas pencen pun belum
tentu dapat, tapi dengan program ini, ada yang buat masa 1~2 bulan sahaja!!!
MEREKA DAH MENGUBAH KEHIDUPANNYA...ANDA BAGAIMANA???

WANG bukanlah segala-galanya, tetapi segala-galanya WANG...bukankah begitu!!!?
 Kami tahu penjelasan diatas tidak dapat menggambarkan segalanya, jadi sila SMS
atau Email untuk temujanji.
E-APPT diikuti NAMA>NO H/P>MASA>TEMPAT
 ke
 016-3522195 (Faisal)            016-3522196 (Syuk)
 [EMAIL PROTECTED]
atau layari