Wow! RM3,336,670,003,336,750,000 Akan Dilancarkan pada 01.03.07 ~ 100%
Tiada Risiko! ~ bestbizz

  Sertai program "PENCARIAN JUTAWAN MALAYSIA "
Program ini adalah yang pertama sepertinya di Malaysia
Jangan lepaskan peluang anda untuk menjadi jutawan!

  - Program ini adalah 100% PERCUMA
- Anda hanya perlu mendaftar sebagai ahli secara PERCUMA!
- 100% tiada risiko kerana anda tidak memerlukan modal!
- Pendapatan RM1000 ~ RM90000 sebulan

- Pendapatan boleh mencapai hingga RM 2,000,000.00!

                 BARU
       Sistem 20 Bintang

  Bintang 5 Level Ditambah Kepada 20 Level!

  Pendapatan RM100,000 ~ RM500,000 sebulan
  Pendapatan boleh mencapai hingga
  RM3,336,670,003,336,750,000.
- Pendapatan anda akan terus berjalan seumur hidup!

    Maklumat lanjut SILA KLIK :
  http://iks.jutawan.tripod.com

          .replbq{width:100%}        var LetterVals =    {     UIStrings : {
        __last : 'not used'     },      StateDynamic : true,     yplus_browser
: false,     premium_user : false,     smsintl : "",     SidebarSyncActionType
: "read",     SidebarSyncAuxActionType : "",
SidebarSyncUID : "178385",     SidebarSyncAuxUID : "",          getString :
function(id)     {      var result = this.UIStrings[id];      if ( result ==
null ) {       return "Not translated: '" + id + "'";      }      return
result;     }    }                        var YAHOO = window.YAHOO ?
window.YAHOO : {};       if ( !YAHOO.ShortcutsExt ){
YAHOO.ShortcutsExt = {};         YAHOO.ShortcutsExt.CustomConfiguration = {};
    }       YAHOO.ShortcutsExt.CustomConfiguration.PartnerName = "Yahoo!";
 YAHOO.ShortcutsExt.CustomConfiguration.HelpUrl =
"http://help.yahoo.com/us/mail/shortcuts";;

                    PRODUK: MINYAK KELAPA DARA 31 (VCO31)-SUAMI
          www.bio-asli. desaku.net/ ?id=bestbizz
  www.bio-asli. desaku.net/ daftar.asp? id=bestbizz

  TESTIMONI

         Pengguna 1 :  (Minta nama dirahsiakan) : Bujang kahwin Janda;  Sepang.
       " Saya ditakdirkan baru bertemu jodoh (2005) dengan seorang janda. Dalam
setiap perhubungan suami isteri, saya sentiasa tewas sebelum isteri menamatkan
pusingan pertama. Kini dengan VCO Power 31 Bio-Asli (For Men) saya mampu
mengatasinya dengan 3 pusingan berbalas 1. Sehingga kini saya belum pernah
tewas lagi."
       Pengguna 2 : (Minta nama dirahsiakan) Status : Sudah berkahwin 12 tahun
.         " Huuh........ ....dia terpaksa minta 'adjourn' (waktu rehat) sebelum
saya menamatkan perlumbaan."

         Pengguna 3 : Dari Kuala Lumpur memaklumkan melalui sms
         " Marvelous... .!. I scored 3-1 last night. Syukur saya bertemu VCO
Power 31 Bio-Asli  (For Men) "

       Pengguna 4 : Guru dari Kuala Selangor.          " Wow........! sampai
saya tersandar kedinding... .hebat habis ".
       Pengguna 5 : Juruteknik dari Kuala Lumpur          " Isteri saya selalu
pesan .......Bang. .....jangan lupa minyak Power Rangers." (VCO Power 31
Bio-Asli (For Men)

       Pengguna 6 : Paramugari dari Subang Jaya (melalui e-mail)          " I
always have wonderful Sunday...... .dia seakan tidak mahu mendarat . Terima
kasih VCO Power 31 Bio-Asli .

         Pengguna 7 : Penyelia Tapak dari Puchong
         Heeei.....Beb. .!..aku  berjaya merentas 3 lautan tanpa henti...lah.
......... ...Syabas VCO Power 31 Bio-Asli (For Men)

         Pengguna 8 :  Jurutera dari Port Dickson
       " Betul-betul Power...... berasap....! " (beliau terus memesan 10 botol
lagi untuk diperkenalkan pada kawan-kawan. )
         Pengguna 9 : Pasangan Warga Emas dari Bangi.
         " Kami telah berkahwin sekitar 25 tahun yang lalu. Kami adalah
pasangan bahagia, walaupun kami sudah mnghampiri usia senja. Seperti kebanyakan
pasangan usia lanjut banyak masalah dalam hal perhubungan. Keintiman kami
sangat jauh berbeza berbanding dengan sewaktu muda dahulu. Namun hakikatnya
kami masih  menginginkanya. Dengan kemampuan yan g kami ada banyak sudah kaedah
dan bahan yang kami telah cuba, sehingga kami menemui Minyak Kelapa Dara
Bio-Asli (pure) dan VCO Power 31 Bio-Asli (For Men). Hasilnya kami telah 'muda'
kembali.
                                MINYAK KELAPA DARA PURE- UNTUK ISTERI &
PELBAGAIGUNA
  Anda digalakan mencuba menyapu seluruh badan suami dan isteri dengan minyak
kelapa dara pure ( Bio-Asli ) sebelum/semasa perhubungan kelamin. Dan khusus
bagi isteri Minyak Kelapa Dara (Pure) disapukan pada bahagian dalaman isteri
atau alat sulit suami  supaya lebih segar bugar. Jangan bimbang VCOP akan
meresap kedalam kulit seperti air ( tak perlu mandi) . InsyaAllah anda akan
menempuh satu pengalaman yang menakjubkan. Janga lupa suami juga hendaklah
memakai VCOP31 pada jam 7.00pm selepas mandi, VCO31 akan berkesan dari jam
9.00pm hingga 7.00am.    Selamat Berbahagia.    ******   Hubungan suami isteri.

�    Menyegarkan dan merawat sel kulit menjadi lebih tegang (elastik)

�    Memperbaiki kandungan asid dalam rahim untuk sperma subur serta
bertindak sebagai agen pelincir alami (natural)

�    Membunuh kulat, bakteria dan virus atau sakit kulit pada kemaluan
(seperti keputihan).

  http://www.bio-asli. desaku.net/ daftar.asp? id=bestbizz

                           SELAMAT BERJAYA

  .