http://www.wangsaku.net/?id=zainol635

Nikmatilah satu produk yang berkualiti untuk kehidupan yang lebih cemerlang, 
anggun dan bergaya.
     
 "Immunoglobulin yang diambil daripada kolostrum lembu sangat efektif bagi 
mengurang dan mencegah virus dan bakteria di dalam sistem imun badan yang lemah"
     (Jurnal Perubatan New England)

     
 "Faktor pertumbuhan di dalam kolostrum lembu sangat berkesan untuk 
menyembuhkan luka-luka atau kecederaan. Ianya juga dicadangkan untuk mengatasi 
trauma dan menyembuhkan luka-luka akibat pembedahan. Penggunaannya boleh 
dipraktikan untuk bahagian luaran dan dalaman badan"
     (Drs. Sporn, et.al : Science)

     
 "Kolostrum mengandungi Asid Reinoic yang membantu melawan virus Herpes. Juga 
mengandungi Glycoprotein untuk melindungi dari bakteria penyebab ulser perut"
     (Dr. Raloff, Berita Sains)
     
            
   Diambil dari lembu susu New Zealand yang terbukti terbaik dan bebas dari 
suntikan hormon
   Mengandungi 1% IgG
   Sumber semulajadi IgG terbaik
     
     SUSU SKIM KOLOSTRUM SEMULAJADI
          
 Kolostrum adalah cecair pra susu yang dihasilkan oleh mamalia yang melahirkan 
anak dalam masa 48 jam pertama selepas beranak. Ianya mengandungi khasiat yang 
lebih tinggi daripada susu. Ia merupakan faktor imun untuk menyokong kehidupan 
dan faktor pertumbuhan bagi menjamin kesihatan dan daya hidup kepada yang baru 
lahir.
     
     

     Faktor Imun
 Kebanyakan penyakit yang menyerang manusia adalah berpunca daripada kelemahan 
sistem imunisasi badan manusia itu sendiri. Kajian perubatan membuktikan bahawa 
kolostrum:
            
   Mempunyai faktor imun yang kuat seperti (Immunoglobulins, Lactoferrin, 
Lactalbumin, Glycoproteins, Cytokines dan lain-lain) yang berkesan untuk 
melawan virus, bakteria, fungi, alergik dan toksin
   Melawan Sindrom Penyakit Usus, HIV, Auto-Imun, Atritis, Alergik dan 
lain-lain  
   Menolong menyeimbangkan kandungan gula di dalam darah bagi menolong pesakit 
kencing manis
   Diperkaya dengan TgF-B untuk melawan kanser, membina pertumbuhan tulang dan 
melawan Herpes (virus yang menyebabkan pelecuran)
   Mengandungi immunoglobulin yang tinggi sebagai anti virus, anti bakteria, 
anti yis and anti toksin  
     
     Faktor Pertumbuhan
      Kolostrum juga membekalkan faktor pertumbuhan semulajadi untuk:           
 
   Meningkatkan hormon
   Membaiki sistem DNA & RNA
   Mengaktifkan sel-sel
   Membina otot-otot
   Meningkatkan metabolisme
   Menyihatkan kulit
   Anti penuaan       
     
     Selain itu, kolostrum juga mengandungi mineral, anti-oksida, asid amino 
dan vitamin A, B12 & E.      

                       Cara Peggunaan 
      1-2 pek sehari
     Dicampur kedalam air suam. Jangan guna air panas.                          
                           


BEBERAPA TESTIMONI        
Saya Hj. Salleh berasal dari Kedah telah banyak tahun sengsara penyakit hati. 
Setelah diperkenal oleh rakan tentang susu IgG ini sakit saya sembuh dan saya 
telah memberi kepada ramai lagi rakan-rakan saya yang telah mengalami bermacam 
penyakit.  
Alhamdulillah mereka semua sihat. 
---------------------------------
 
Saya tidak dapat berdiri sudah lama iaitu saraf saya terganggu selepas berlaku 
kemalangan. Seorang kawan memperkenal susu IgG, setelah minum susu ini sakit 
saya sembuh dah boleh berdiri. 
---------------------------------
 
En. Shuib ( Kedah) - Penyakit Isteri Gatal-gatal Isteri saya dah lama mengidap 
penyakit gatal seluruh badan ni. sampai dah tak tahan siang dan malam. Saya 
kena tolong garu. Biji-biji penuh badan macam demam campak. Ubat dari klinik 
dah  
macam macam dah cuba. Tapi hilang sekejap aja. Lepas 4,5 jam gatal balik.Tapi 
selepas cuba susu IgG ni 5 sachet saja, gatal-gatal terus hilang. Cuma tinggal 
bekas bintik-bintik hitam saja kat badan. 
 

---------------------------------
 
Tuan Zaid Yaacob (Tmn Merdeka, Melaka) Penyakit Gaut, buasir, lebih berat 
badan, sukar berjalan serta gerakkan jari tangan & banyak lagi.. sukar nak 
percaya. Setelah minum IgG 6 paket je dah boleh berjalan. Terus register Ahli 
smart naco. Dalam 2 minggu jual 40 kotak IgG. Dalam sebulan jual 100 kotak! 
Terus register jadi mobile stokis. Macam tak caye… 

---------------------------------
 
En. Manaf ( Perak) - Kencing Manis Saya mengidap kencing manis ni dah lama. 
Tapi sejak 2 tahun lepas ibu jari kaki saya berair.Macam mana nak kerja? Nak 
kerja kena pakai stokin dan kasut.Dah 2 tahun tak kerja.Saya cuba susu IgG-Plus 
ini. Baru 4-5 hari saja saya tengok jari kaki saya dah tak berair lagi,dah 
kering.InsyaAllah, saya akan terus ambil susu ni sampai penyakit ni hilang 
seluruhnya dari badan saya.  
 

---------------------------------
 
En. Abdullah Mat Hassan (Jeli, Kelantan) - Sengal Tulang Penyakit yang saya 
hadapi iaitu sengal-sengal tulang, telah beransur sembuh dan sekarang ini telah 
pulih seperti sedia kala, Alhamdulillah, sekarang ini sudah 8 packet. Susu IgG 
Plus ini memang memberi kesan yang baik. 
 

---------------------------------
 
En. Azman Ali, Pasir Puteh, Kelantan - Sakit Darah Tinggi / Stroke/  
Lumpuh Selepas habis mencuba 10 packet, terasa lain, terasa tenaga saya 
lebih,tangan dari tak boleh hendak gerak sedikit pun sebelum ini, dah boleh 
angkat hingga ke paras mulut.Alhamdulillah, sekarang  
ini saya rasa makin gagah, sudah boleh membawa kereta sendiri ke Kota Bharu. 

---------------------------------
 
Adik Nornazri (Kelantan) - Penyakit Buasir Serius Saya telah mengalami penyakit 
Buasir selama lebih kurang 2 tahun, Memang susah bagi saya ketika membuang air 
besar ataupun bergerak kemana-mana. Saya cuba minum dua packet, sebelah malam 
bila saya buang air besar, terasa mudah, hanya duduk sahaja, dia akan keluar 
dengan sendiri dengan begitu mudah. Penyakit buasir saya sekarang ini telah 
pulih sepenuhnya dalam jangkamasa tidak sampai satu minggu. 

---------------------------------
 
Makcik Jama'ah ( Kedah) - Darah TInggi / Lumpuh Darah tinggi dan lumpuh lebih 
15 tahun.kaki dan tangan tak boleh nak gerak. tapi lepas minum 4 sachet, 
Alhamdulillah,jari tangan dah boleh gerak.Kaki pun dah boleh angkat sikit. 

---------------------------------
 
Mak Tih Solehah 
Pulau Tuba, Langkawi  
12 Ogos 2005 
13 Tahun Mengidap Kencing Manis  
12 Ogos 2005 : Sebelum Pengambilan Susu Igg Plus    6 September 2005 Dah ambil 
13 sachet Susu Igg Plus   17 September 2005 Dah ambil 35 sachet Susu Igg Plus   
2 November 2005 
penyakit  pulih sepenuhnya
   
 
---------------------------------
Don't be flakey. Get Yahoo! Mail for Mobile and 
always stay connected to friends.

[Non-text portions of this message have been removed]

Kirim email ke