Bukan rekaan testimoni di bawah. Ia adalah pengakuan sebenar pengguna Bidadari.

TESTIMONI PENGGUNA BIDADARI

Testimoni 1
- Saya masih belum berkahwin.Terfikir utk mencuba produk Bidadari kerana
terpegun dgn pengalaman kawan-kawan. Alhamdulillah, produk ini berjaya
menyelesaikan masalah keputihan yg merunsingkan saya selama ini.Terimakasi
BIDADARI..

Testimoni 2
- Alhamdullilah kerana Bidadari telah menyemarakkan semula perasaan saya yg
semakin hambar utk melayan suami.Suami saya begitu terkejut dgn perubahan dan
benar2 gembira.Payudara saya juga semakin montok .Tak sia2 saya mencuba
Bidadari.Semoga rumahtangga saya semakin bahagia.

Testimoni 3
- Saya sungguh berbangga kerana dengan mengamalkan Bidadari, hubungan saya dan
pasangan semakin intim.Kami seperti pasangan yang baru di ijabkabulkan. Saya
juga berjaya melaksanakan "tugas" dengan begitu berkualiti.Itu adalah luahan
pasangan setelah saya mengamalkan Bidadari.Terimakasih kepada mereka yg
mengenalkan Bidadari kpd saya.

Testimoni 4
- Saya seorang ibu dan mempunyai 2 orang anak. Sebelum ini saya cukup sedih
bila pasangan saya komen tidak cukup nikmat utk bersama kerana bahagian sulit
semakin longgar.Kini , dia sungguh gembira bila merasakan satu "keajaiban"
telah terjadi.Saya kini sungguh berbangga kerana hanya sebotol Bidadari telah
membolehkan saya melaksanakan tanggung jawab dengan lebih sempurna.

Testimoni 5
- Memang saya nak order lagi, setakat ini alhamdulillah nampak kesan bila makan
terasa denyutan kat breast nie,energy pun ok balik kerja taklah penat sangat
masih boleh layan kerja rumah dan anak-anak dan yang paling penting untuk suami
kadang2 rasa takut nak......sebab rasa macam anak dara.he...... so... satu je
advise .. cuba dulu baru tau....

Testimoni 6
- Saya masih bujang dan telah mengalami masalah senggugut sejak mula remaja.
Setelah mengambil BIDADARI, senggugut yang menggangu hidup saya berbelas tahun
lamanya telah hilang sepenuhnya. Selain itu keputihan yang serius yang sering
saya alami juga semakin pulih.

Testimoni 7
- Permulaan mengambil BIDADARI, payudara saya berasa agak sakit. Seminggu
selepas itu, saya dapat rasakan payudara saya membentuk dengan cantik dan
tegang. Selain itu, saya sering sendawa dan mengeluarkan angin dengan banyak.
Mungkin ia adalah proses baik pulih gastrik yang saya alami. BIDADARI membuat
suami lebih sayang.

Testimoni 8
- Saya seorang ibu dan mempunyai 2 orang anak. Saya sering letih dan tidak
berminat untuk bersama suami. Apatah lagi suami sering memberi komen bahawa dia
tidak langsung merasa kemutan sewaktu bersama. Saya mencuba BIDADARI atas
nasihat rakan dan sungguh ajaib apabila suami saya sangat terkejut dan memuji
kehebatan perubahan tersebut. Saya akhirnya menjadi pelanggan setia BIDADARI.

Testimoni 9
- Kawan2, printech nak bagi testimoni ni...hubby baru balik kelmarin (hubby
further study degree kat arau-2 minggu skali baru balik) ..pastu bermula
upacara.. perghh... memang fit & tight!! ~malu!!! printech tak mkn byk bdari
ni..sehari 2 sudu jerk. panassss...kang horny kang camner?? nayaaa je..kalo
laki ada slalu takper gaks! selamat mencuba b'dari.. akukah bidadari hubby?
la..la...la..la..

Testimoni 10
-haz baru 2 hari minum..sedap!!! nyum nyum.... haz lom kawen, sajer minum nak
bg kuat rahim & ilangkan keputihan...betul laa ...baru 2 hari, dah kurang
keputihan tu!!! ni yg nak beli lagik ni

Testimoni 11
- bidadari ni membekalkan tenaga jugak eek?semalam bam letih betul..dah la
balik sendiri naik bas..balik rumah kena sental baju 2 bakul..mesin kantoi...
mlm lak susah nak tido...selalunya waktu pagi mesti lesu..hari ni ok
pulak..hehehe sebelum jam menjerit..bam dah bangun dulu..

Testimoni 12
- lepas terima tu dah minum.. 2 jam dah berkesan kot...2 hari berturut plak cik
abang meminta....sabo je le....memang best le kot!!...bab PD tu leas sseminggu
bleh nampak perubahan kot... tak yah tanya cik abang.. expressi muka pun bleh
tau..perbezaanya....

Testimoni 13
- baru pasan tadi nih...kita punyer tottt. tu tak basah eissskkk baru je makan
bidadari nih.

Testimoni 14
- bukan nak bodek..bidadari ni mmg best la..masalah keputihan yg bam hadapi
sejak akil baligh telah berakhir..ewah... nasib baik akak citer pasal mender
ni..kalo tak sampai bila2 org tak tau pasal nih, puas hati sungguh....

Testimoni 15
- rasanya dah almost 2 weeks kot mkn BIDADARI nie, pehtue semlm cik abg ajak
*******... kekekeke... dia kata... "perghhhh..." yg selebihnya malulah tommy
nak kata... yg penting dia sungguh PUAS HATI...!!!

Testimoni 16
- ada mmember opis tu siap citer dgn asben dia...tak sabar nak try...dia selalu
project weekend je...sbb penat tapi bidadari punya pasal..malam ari keje pun
jadi dah!!!..gelak tul....dah le dia kata best...rapat...asben dia pun suka
gak..sejak dia beranak 2, asben komplen...longgar dah!!...

Testimoni 17
- wokay...demi kengkawan semua...marilah kita membidadarikan diri sendri
sebelum betui2 jd bidadari... mula2 makan...mmg keputihan kuar byk...agaknya
nak cuci kot...after few days...mmg terasa 'keberkesanan' nya...termasuk lah
'si dia'... ..cam baru kawen plaks... ...'kebanjiran' pun
kureng....'kelonggaran' pun dah dibaik pulih....kire almost ke keadan asal
lah... ...berikan kita tenaga & bersemangat utk bersama

Testimoni 18
- best betul lah! tak rugi menerai! daya kemutan tu, fullamak (apalah cabul
sangat mulut aku ni!) tapi, memang betul kak! best! pd yg nak menerai tu, tak
rugi! PD pun, np rasa, nak kena tukar saiz baru 34b kot! tapi, memang mantep
gitu... yezzzaarrrr....

Testimoni 19
- Alhamdulillah Bidadari ni dah solve masalah yang duk haunted kita selama
ni...dulu selalu je kita punya seluar kecik tu kotor sikit..bila ade discharge
..nak2 masa keputihan atau masa lepas period tu...tapi alhamdulillah sejak
minum bidadari beberapa minggu ni without fail..dah tak de masalah tu...bersih
je seluar kecik tu..kalau tak jenuh nak tukar..pastu perasannya kat "tut" tu
dah kurang bau yang kurang menyenangkan..ni semua sebab dulu masa pregnant kita
alami keputihan yang banyak..lepas pregnant dia kurang sket..tapi sekarang ni
dah tak de...

Testimoni 20
- I ada masalah ekzema di kulit muka yang membuatkan ia mengelupas dan sentiasa
nampak kulit yang mengelupas tu dipipi .so smlm baru perasan yg kulit
mengelupas tu dah takda...smooth je...memang tergezut tak terkata la.nak caya
ngan tak caya, kena caya jugakla.sbb dah bertahun kulit mengelupas tu dok ada
kat pipi ni, tetiba dah hilang...pastu tumit kaki yang merekah besar selama ni,
dah jadik merekah kecikk...miracle tol la...

Testimoni 21
- xde apa nak kata cuma................BESSSSSST aaa produk ni....satu je lagi
tak try..apa tu venergy....

Testimoni 22
- alhamdulillah la..bidadari ni banyak bagi kebaikan hehe..elok untuk buat
amalan berterusan ehhe

Testimoni 23
- sib baik I dah ok dah...now period teratur dan boleh diagak kedatangannya
berdasarkan hari

Testimoni 24
- Happy giler sebb first botol dah tinggal sikit. Belum habis
sebotol....kesannya umpppphhhhhhhh.......Best aaaa......sesapa yg belum rasa
itu bidadari lagi....cepat2 le terbuka hati utk mencuba.

HARGA SEBOTOL 250ML : WM48.80 | EM: RM53.50 | BRU: $27.50 | S'PORE: $26.00
KOS PENGHANTARAN : RM5.00

Bahan Kandungan : - Madu Asli, Manjakani, Sirih, Serai, Akar Serapat, Jarum
Emas, Kacip Fatimah, Asam Jawa, Kurma dan lain-lain herba terpilih.
Cara Pengambilan : Minum 2 sudu sebelah pagi, 2 sudu sebelah malam, gunakan
sudu PLASTIK, jangan letak dalam petisejuk dan elakkan dari mengambil sebarang
minuman dalam 1 jam selepas minum bidadari
Untuk pesanan sila hubungi :-
Caps - 016-2903472
Skype Name - CapsLock

Yahoo! Messenger - with free PC-PC calling and photo sharing.
http://uk.messenger.yahoo.com

Kirim email ke