Get 505 List Of YAHOOGROUPS, 100K email adds + eBook FREE

DAPATKAN SENARAI 505 YAHOOGROUPS, 100K alamat email + eBuku Percuma

Tajuk-Tajuk eBuku :-
10 Kesalahan Utama dalam Pemasaran Internet
10 Kunci Kejayaan Mempromosikan Halaman Web Anda
Belajar Bina Halaman Web Dalam Masa 10 Minit
Panduan Mencari Wang Dari Internet
Bagaimana Ingin Berjaya Mendaftarkan Halaman Web Anda Di Yahoo
Panduan Lengkap Membina Halaman Web
Bagaimana Menggunakan Internet Untuk Meraih Laba
Rahsia Mencapai Puncak Kejayaan
Rahsia Ajaib Enjin Carian
Rahsia Untuk Berjaya Di Dalam Promosi
Rahsia Untuk Berjaya Sebagai Reseller
Rahsia Kejayaan Memasarkan Apa Sahaja Di Internet
Rahsia Menghasilkan Wang Secara Automatik
Strategi Pemasaran Menerusi Internet
Strategi Pemasaran Menggunakan Emel
Sumber-sumber Wang Dari Internet
Taktik Siber
Teknik Berkesan Memasarkan Produk Secara Online
Tip & Tricks Pemasaran Internet dan lain-lain lagi....

Panduan untuk mendaftar sehingga 100 - 200 group dalam 1 jam disertakan.
Senarai nama group beserta dengan jumlah ahli setiap group ada disertakan.
Panduan menghantar email promosi kepada banyak yahoogroups tanpa membuat spam
disertakan.
Cara mudah mengirim email, cuma cut and paste sahaja daripada senarai alamat
yahoogroups. Tanpa perlu buang masa menaip alamat email yahoogroups.
Senarai yahoogroup tanpa moderator dan keseluruhan dari Malaysia . Bermakna
email yang anda hantar akan terus sampai ke group member.
Promosikan produk dan perkhidmatan anda dengan lebih berkesan, dapat downline
dengan cepat.

Dengan pelaburan cuma RM20, anda akan menerima
3 fail yang bernilai berserta 100ribu alamat email dan percuma ebuku.

Fail 1 :
Senarai nama yahoogroups berserta dengan jumlah ahli (member) setiap group,
bermakna anda bebas memilih group mana yang mempunyai ahli yang ramai, dan
group mana yang patut join dahulu. Fail dalam format Excel.
Fail 2 :
Dalam Fail ini saya akan menunjukkan cara untuk anda join ke satu-satu group
dengan pantas, cuma memerlukan tiga langkah mudah, tidak perlu taip nama group
cuma klik pada nama group, proses memakan masa kurang dari 30 saat.
Lebih Kurang 1 jam untuk 100 yahoogroups.
Fail 3 :
Dalam fail ini telah tersedia senarai 505 alamat yahoogroups, anda tidak perlu
menaip alamat tersebut, anda cuma perlu copy alamat dari fail ini kemudian
paste
di ruangan KEPADA(TO). Saya akan menunjukkan cara untuk menghantar ke 505 alamat
yahoogroup tanpa sekatan(spam) dan masalah (pastikan anda join kesemua group
dahulu).
Atau anda boleh join 50 group dahulu, dan send ke 50 group.

  KEPENTINGAN MEMPROMOSI MELALUI EMAIL

Sekiranya anda memiliki laman web dan produk yang bagus, tanpa mempromosi
melalui email,
anda pasti tidak dapat meningkatkan jualan.

Contohnya :
Sekiranya anda mempunyai lama web, diibaratkan anda memiliki kedai di tepi
jalan besar, anda cuma mendapat pelanggan dikalangan mereka yang mengunakan
jalan tersebut dan yang mengunakan yellow pages (search engine).  Mengunakan
promosi melalui email boleh diibaratkan seperti mencetak risalah dengan jumlah
yang banyak dan memberinya kepada pengurus rumah flat/apartment yang
kemudiannya mengedar kepada penghuni yang mahu menerima risalah tersebut.
Dengan ini ramai yang akan mengetahui kedudukan kedai tersebut dan produk yang
dijual.

Menjalankan promosi melalui email adalah yang PALING MURAH dan EFEKTIF dan yang
paling penting secara terus kepada pelanggan dengan jumlah yang ramai seperti
yang di terangkan di atas. Berbanding dengan promosi dengan cara memasang iklan
baris (banner).

Menjalankan promosi dengan cara memasang iklan baris(banner) memerlukan kos
yang tinggi dalam sekitar RM4 keatas dalam sehari dan minimum 7 hari. Kedudukan
iklan baris mengikut harga yang di bayar. Memiliki iklan baris boleh
diibaratkan seperti memasang papan tanda iklan di luar bangunan pasaraya, harga
iklan bergantung kepada saiz papan iklan tersebut. Pelanggan adalah terhad
dikalangan pengunjung pasaraya atau penghuni kondo yang berhampiran.

Dengan email promosi saya juga dapat meningkatkan pengunjung dan
jualan, contohnya iklan saya yang sedang anda baca, anda dapat
melihat jumlah pengunjung(ruanganV IEW) yang masuk ke iklan saya.

    Nilai yang akan anda laburkan untuk mendapatkan senarai ini daripada saya
adalah  kecil berbanding dengan pulangan berkali ganda yang anda akan dapat
hasil mempromosikan produk ini ke 505 yahoogroup. Anda juga akan mendapat
peluang2 baru yang tidak anda terfikirkan selama ini.

 Sekiranya anda telah membayar untuk mendapatkan senarai bahagian 1 (505), anda
layak untuk membeli senarai bahagian kedua iaitu 500 group lagi, yang akan
dikeluarkan dalam masa yang terdekat ini. Kini saya dalam proses untuk
menyisihkan group yang ada moderator.

Sekiranya anda berhasrat untuk mendapatkan senarai ini, boleh buat pembayaran
sebanyak RM20 dengan cara pindahan/bank- in ke akaun

MBB (Maybank)
112362082110 (Muhammad Hakim Anuar)
 selepas itu anda bolehlah menghantar alamat email dan bukti pembayaran anda ke
[EMAIL PROTECTED]

 atau sms ke 0122647598, saya akan menghantar fail tersebut sebaik sahaja
menerima bayaran dari anda.

Bertindaklah dengan bijak, ambil peluang ini, jadilah yang terawal mendapatkan
senarai dan panduan yang bernilai ini sebelum orang lain pergi jauh
meninggalkan anda, anda tidak akan tahu nilai satu-satu peluang melainkan anda
mencubanya dahulu. Jika anda belum menceburi mana2 bisnes di internet, mulakan
langkah pertama
dengan mendapatkan panduan dan senarai ini daripada saya, dengan sedikit usaha
anda
pasti dapat mendahului individu lain yang telah lama dalam bisnes di internet.

Jangan tunggu hingga esok hari kerana senarai yang kedua (500 YG) akan
dikeluarkan dan hanya ditawarkan kepada pembeli senarai pertama, pasti sesiapa
yang telah memiliki kedua-dua senarai ini akan menikmati pulangan hasil jualan
yang memberansangkan.

SELAMAT BERJAYA!!!!!