Assalaamualaikum wbrt.

  PROGRAM MENJANA EKONOMI UMMAH

  PROJEK NENA

  Peluang Perniagaan

  Modal Hanya RM 1500.00

  Urusan Perniagaan Diuruskan Oleh Konsultan Profesional

  Pulangan Sekurangan-Kurangan RM 1280.00(bulanan) Sepanjang Hayat

  ____________ _________ _________ _________ _________ _________ ________

  BUKAN     Skim Cepat Kaya

  BUKAN     Bursa Saham

  BUKAN     Multilevel Marketing

  BUKAN     Direct Selling

  TIDAK PERLU     Jual Barang

  TIDAK PERLU     Cari Downline

  TIDAK PERLU     Pengalaman

  TIADA      Batasan Umur

  REBUTLAH PELUANG INI   !!!

  SILA HUBUNGI :
  MOHD ALI (NN 204999)-h/p 013-336 5640 013-340 7372

  ATAU

  RR ELITE TRAINING & CONSULTANCY SDN BHD (499568-V)
  017-497 6839 / 04-425 2929

  ANDA MAMPU MENGUBAH TARAF HIDUP ANDA........ ......... ...

  BERSEDIA MENJADI JUTAWAN !!!!!!!!!

  NENA untuk BUMIPUTERA sahaja
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. ...
Saudara dan Saudari yang dihormati,
Adakah anda memiliki RM1500 pada masa ini?
TIDAK. Abaikan sahaja warkah ini, kecuali anda rasa anda perlu masa
dan mampu untuk mengumpul wang sebanyak itu dalam masa terdekat.
YA. MAHUkah anda sekelian menggandakan wang yang anda miliki itu
digandakan menjadi RM700,000 dalam tempoh 2 tahun akan datang?
SANGGUPkah anda membelanjakan wang itu untuk satu bentuk "Perniagaan
Bistari"?

Hanya jika jawapan anda MAHU dan SANGGUP, anda bolehlah terus membaca
warkah ini. Kiranya tidak, janganlah membazir masa anda yang begitu
berharga. Sebaiknya anda teruslah membuat kerja lain yang mampu
memberi anda lebih ganjaran dari RM700,000 yang saya sebutkan tadi.
Dengan RM1500 anda boleh laburkan dalam pelbagai saham tapi saya
rasa selepas 2 tahun anda takkan dapat RM100,000. Jika anda guna
RM1500 tu, buat modal berniaga, mungkin anda dapat pendapatan RM1000
sehari (mungkin ke...mustahil? ). Oleh itu selepas 2 tahun anda akan
dapat RM700,000. Berniaga apa, mungkin anda bertanya. Saya tak tahu,
sebab saya belum jumpa satu perniagaan atas usaha sendiri yang
bermodalkan RM1500 yang mampu memberi pulangan RM1000 sehari.
Kepada anda yang menjawab YA, MAHU dan SANGGUP kepada soalan diatas,
di sini saya ingin memperkenalkan anda kepada satu
program "Perniagaan Bistari" yang dkenali sebagai "Projek NENA". Anda
boleh menyertai program ini . Anda serta rakan kongsi ahli
perniagaan lain akan sama-sama berusaha bagi menjayakan matlamat
diatas. Tidak ada satu bendapun yang anda boleh perolehi tanpa usaha.
Hanya dengan rajin serta berusaha lebih, pendapatan anda akan
berganda. Jika usaha anda 2 kali ganda, potensi pendapatan anda RM1.4
juta. Kalau anda lipat gandakan usaha anda, anda lebih arif dalam
mengira pulangan yang bakal anda perolehi.
Harap maaf, kerana kesuntukan ruang saya tidak dapat memberi maklumat
lanjut disini. Bagi anda yang berminat (anda yang menjawab YA, MAHU
&. SANGGUP), maklumat lanjut boleh anda perolehi dengan cara
menghubungi Mohd Ali Rahim(NN204 999) ditalian 04-
4252929. Persoalan anda tentang "Projek NENA" akan dijawab.
Terima kasih saya ucapkan untuk ruang waktu yang anda peruntukkan
untuk membaca sehingga kesini.
P.S: Rebutlah peluang ini segera jika anda sangat ingin memiliki
RM700,000 dan lebih dalam akaun anda, juga memiliki sebuah kereta
Mercedes atau BMW 2 tahun dari tarikh anda membuat panggilan ke
talian diatas. Di ulangi, sila hubungi Mohd Ali Rahim
(NN204 999) ditalian 04-4252929 untuk mendapatkan maklumat lanjut
tentang "Projek NENA" yang menjanjikan anda pulangan RM700,000 dan
lebih.
Wassalam.