yang penting adalah KETAHANAN!!!!!!!!

  anda boleh mendpatkannya dengan...

  MINYAK KELAPA DARA POWER 31

  Kelebihan bila disapu / untuk suami.

   Suami akan jadi lebih perkasa dan tahan lama..xxx
   Isteri boleh mencapai puncak sehingga 3 kali
   Menyegarkan dan menghangatkan
   Pelayaran  lancar dan jauh...

Cara memakainya sangat mudah.
   Lepas mandi petang (6.00pm~hingga 7.00pm) sapukan pada alat kelakian, pukul
9.00 malam boleh guna dan berkesan sehingga 7.00 pagi (10 jam)

Kegunaan: Untuk suami

Harga Bukan Ahli : RM35.00

Harga Ahli : RM25 + komisyen <<== KEAHLIAN PERCUMA

  Untuk maklumat lanjut sila layari

  www.bio-asli.desaku.net/?id=srnh81

  www.bio-asli.desaku.net/?id=supersaiyat

  Atau anda hendak menjejak jutawan di

  http://srnh81.bravehost.com/

              Pengguna 1 :  (Minta nama dirahsiakan) : Bujang kahwin Janda;
Sepang.
  " Saya ditakdirkan baru bertemu jodoh (2005) dengan seorang janda. Dalam
setiap perhubungan suami isteri, saya sentiasa tewas sebelum isteri menamatkan
pusingan pertama. Kini dengan VCO Power 31 Bio-Asli (For Men) saya mampu
mengatasinya dengan 3 pusingan berbalas 1. Sehingga kini saya belum pernah
tewas lagi."
      Pengguna 2 : (Minta nama dirahsiakan) Status : Sudah berkahwin 12 tahun.
  " Huuh............dia terpaksa minta 'adjourn' (waktu rehat) sebelum saya
menamatkan perlumbaan."
      Pengguna 3 : Dari Kuala Lumpur memaklumkan melalui sms
  " Marvelous....!. I scored 3-1 last night. Syukur saya bertemu VCO Power 31
Bio-Asli  (For Men) "
      Pengguna 4 : Guru dari Kuala Selangor.
  " Wow........! sampai saya tersandar kedinding....hebat habis ".
      Pengguna 5 : Juruteknik dari Kuala Lumpur
  " Isteri saya selalu pesan .......Bang......jangan lupa minyak Power
Rangers." (VCO Power 31 Bio-Asli (For Men)
      Pengguna 6 : Paramugari dari Subang Jaya (melalui e-mail)
  " I always have wonderful Sunday.......dia seakan tidak mahu mendarat .
Terima kasih VCO Power 31 Bio-Asli .
      Pengguna 7 : Penyelia Tapak dari Puchong
  Heeei.....Beb..!..aku  berjaya merentas 3 lautan tanpa
henti...lah.............Syabas VCO Power 31 Bio-Asli (For Men)
      Pengguna 8 :  Jurutera dari Port Dickson
  " Betul-betul Power...... berasap....! " (beliau terus memesan 10 botol lagi
untuk diperkenalkan pada kawan-kawan.)
      Pengguna 9 : Pasangan Warga Emas dari Bangi.
  " Kami telah berkahwin sekitar 25 tahun yang lalu. Kami adalah pasangan
bahagia, walaupun kami sudah mnghampiri usia senja. Seperti kebanyakan pasangan
usia lanjut banyak masalah dalam hal perhubungan. Keintiman kami sangat jauh
berbeza berbanding dengan sewaktu muda dahulu. Namun hakikatnya kami masih
menginginkanya. Dengan kemampuan yang kami ada banyak sudah kaedah dan bahan
yang kami telah cuba, sehingga kami menemui Minyak Kelapa Dara Bio-Asli (pure)
dan VCO Power 31 Bio-Asli (For Men). Hasilnya kami telah 'muda' kembali.