Hanya luangkan masa 5 minit bersama saya, then your dreams will be come true,
Insyaallah.

MARI MEMANFAATKAN PENGUNAAN MAYBANK2U.COM ANDA DAN LAIN2 PERBANKAN ONLINE!!!!

Khas Untuk Pemegang Akaun Maybank dan lain2 Akaun Bank di Malaysia
DISERTAI BUKTI SUMBANGAN-
ANDA TIDAK PERLU RAGU-RAGU UTK MENYERTAI PROGRAM INI
KERANA PROGRAM INI TELAH DIBERI SENTUHAN YANG PENUH
MEYAKINKAN...
" Jika Anda Mahu Sesuatu, Anda Berilah Sesuatu".
"orang yang KAYA tidak bekerja untuk Wang, sebaliknya WANG
bekerja untuk mereka"
UNTUK MEMASTIKAN PROGRAM YANG SEHEBAT DAN SEMUDAH INI
BERJALAN DENGAN TERATUR DAN MENGHASILKAN PULANGAN YANG
DIKEHENDAKI....SETIAP PESERTA DIKEHENDAKI
MENGHANTAR BUKTI SUMBANGAN...

SILA LIHAT BUKTI SUMBANGAN SAYA (DI ATTACHMENT)...
JADI JUTAWAN HANYA RM10..TANPA KOS SETEM
HANYA DENGAN RM10, WANG ANDA AKAN BERGANDA...MARILAH SAMA-SAMA MENCUBA..
MARI SAMA-SAMA KITA MEMFAATKAN AKAUN MYBANK ANDA..

 Assalamualaikum dan salam sejahtera semua....
 Selamat berkenalan. Saya ada sesuatu nak kongsi dengan
 anda semua, seikhlas hati saya. Saya minta anda baca
 keratan berikut dengan sabar dan teliti... Sepertimana
 saya telah buat sebelum ini.
 $$DARI RM 2 ANDA BOLEH MENJADI JUTAWAN SENYAP$$
 JIKA KITA SAMA-SAMA JUJUR DAN IKHLAS, IANYA TIDAK
 MUSTAHIL. INSYAALLAH...
 Saudara/saudari, muslimin/muslimat,
 Anda yang budiman, sebelum anda menganggap surat ini
 tidak munasabah, saya cadangkan supaya anda membacanya
 terlebih dahulu. Selamat datang ke laman informasi
 kewangan rakyat Malaysia & luar negara di seluruh
 dunia dgn bermodalkan RM10 sahaja. Tidak kira apa
 status, keturunan, umur & warganegara, anda berpeluang
 merebut pendapatan yang lumayan ini. Wang akan
 mengalir masuk walaupun anda sedang tidur!
 Percayalah. Sebulan yang lalu, saya sedang melayari
 news groups seperti anda sekarang ini & menjumpai
 artikel seperti ini yang mengajak saya melabur RM10
 utk mendapatkan pulangan beribu ringgit!! Mula2 saya
 tidak percaya. Ini tak lain tak bukan mesti bertujuan
 hendak ngenakan orang sahaja....!! Tetapi seperti
 kebanyakan orang, saya tertanya2, jadi saya terus
 membaca artikel itu. Artikel itu menyatakan bahawa
 hantar RM2 kpd 5 nama & alamatygdisertakan di
 dalam artikel tersebut.
 Anda kemudian diminta meletakkan nama & alamat anda pd
 tempat Peserta 5 & membuang nama Peserta 1, & kemudian
 hantar artikel itu ke sekurang2nya 200 newsgroup
 (terdapat beribu2 newsgroup di internet jika anda
 rajin surfing).

 Selepas saya meminta pandangan beberapa orang rakan &
 memikirkan semula risiko ygada, saya membuat
 keputusan untuk mencubanya. Tiada apa yg merugikan
 saya kecuali RM10 & 5 nombor akaun, kan? WELL GUESS
 WHAT!!! Dlm tempoh 7 hari, akaun saya mula dipenuhi
 WANG!!! Saya betul-betul terkejut. Saya ingat ia akan
 berhenti masuk pada bila2 masa sahaja tetapi wang itu
 tetap datang. Saya memperolehi RM240,226.00 dalam
 tempoh 35 hari shj!!! Sangat berbaloi! Dengan hanya
 pelaburan sebanyak RM10 !! WANG DATANG SENDIRI KE
 DALAM AKAUN BANK SAYA!!!
 Saya akan terangkan macam mana ia berfungsi & yang
 lebih penting kenapa ia berfungsi sebegitu. Yang
 penting, anda cetak artikel ini SEKARANG utk
 memudahkan anda mendapatkan semua langkah2 yg
 diperlukan.Saya pasti, jika anda mengikuti langkah2
 yang telah diatur dalam artikel ini, anda akan mula
 membuat duit sblm habis penghujung minggu ini.
 Anggaplah program ini sebagai 1 peluang keemasan yang
 meningkatkan taraf ekonomi anda. Tahukah anda bahawa
 cara ini telah dipraktikkan oleh berjuta2 orang di
 seluruh dunia bagi memungut derma & mengumpul modal
 perniagaan. Percayalah? dalam masa 40-50 hari anda
 akan memperolehi sbnyk
 RM1,627,230.00 tanpa penat. Kalau tidak percaya, apa
 kata anda mencubanya dahulu!
 Seperti saya, mungkin anda juga ragu2 dengan program
 seumpama ini. Mulalah pelbagai soalan bermain di
 fikiran; Adakah program ini sah di sisi undang2?
 Soalan seperti ini pernah diajukan kepada seorang
 peguam. Beliau memberitahu bahawa program ini
 menyerupai surat berantai (chain letter) tetapi
 disebabkan setiap risalah dilengkapi dgn maklumat
 terperinci mengenai sistem program tersebut, maka
 ianya SAH di sisi undang2. Yang paling kerap bermain
 di fikiran saya ketika itu ialah; Adakah ia satu
 penipuan? Jawapannya TIDAK SAMA SEKALI kerana ia tidak
 seperti surat berantai, di mana pihak yang menerima
 seolah2 diugut utk melakukan apa
 yg dikehendaki oleh surat tersebut, program seperti
 ini tidak memaksa / mengugut mana2 pihak malah ia
 memberi pilihan kepada pihak yg menerima untuk
 mengabaikan
 program ini sama sekali. Di samping itu, dengan segala
 maklumat terperinci yg disertakan ia sekaligus
 menjadikan program ini sebuah perniagaan yang sah &
 amat
 menguntungkan semua pihak asalkan mereka rajin
 berusaha.
 Adakah ia baik? Sudah tentu YA. Ini kerana, sesiapa
 sahaja yang rajin menghantar risalah ini,mereka
 berpeluang besar untuk memperolehi hasil yang lumayan.
 Sangat2 lumayan sebenarnya. Apa yg PENTING untuk anda
 fahami ialah program ini bukanlah suatu penipuan & ia
 tidak menyalahi undang2 & ia hampir TIDAK mempunyai
 sebarang RISIKO!! Sekiranya anda JUJUR & RAJIN
 menyebarkan program ini, anda akan memperolehi
 ganjaran yg amat besar, bersesuaian dgn usaha yg anda
 curahkan, malah tidak mustahil lebihdari itu.Jika
 anda tidak menyertainya, kerugian akan sentiasa berada
 di pihak anda. Firman Allah SWT bermaksud, Iblis &
 syaitan menakutkan manusia dengan kerugian & kepapaan
 supaya jangan menderma utk kebaikan...!!
 Program ini telah dicipta setelah dibuat penelitian &
 kajian terperinci ke atas program2 yang ada di negara2
 maju & ianya telah diringkaskan seberapa yg boleh bagi
 memudahkan usaha para peserta. Jumlah RM1,627,230 /
 apapun jumlah yang anda inginkan sudah tidak mustahil
 lagi. Pokok pangkal, anda bertindaklah dari SEKARANG &
 gembelingkan usaha ke arahnya dengan penuh keyakinan &
 kesungguhan. Baca & fahamkan arahan sebelum
 menyertainya supaya tidak berlaku penganiayaan kepada
 peserta lain secara tidak sengaja.
 BAGAIMANA CARANYA???.

 Langkah1
 Buka attachment dan LIHAT BUKTI sumbangan.(Abaikan Risalah ini jika  TIADA
BUKTI sumbangan -
 CARI dan SERTAI risalah yang disertakan bukti sumbangan)
 Pertama sekali anda dikehendaki menghulurkan sumbangan
 RM2 shj kpd setiap peserta. Seterusnya, bank-in kpd
 setiap nama & nombor peserta yg terdapat pd senarai
 Nama Peserta.

 Langkah2
 Setelah setiap peserta menerima sumbangan drpd anda,
 maka gugurkan nama & nombor akaun Peserta 1 drpd
 senarai itu. Anjakkan nama Peserta 2 ke ruang Peserta
 1, Peserta 3 ke ruang Peserta 2, Peserta 4 ke ruang
 Peserta 3, Peserta 5 ke ruang Peserta 4 & masukkan
 nama & nombor akaun anda pada ruang Peserta 5 yg tlh
 dikosongkan td. Pastikan senarai nama & alamat baru
 itu berada dlm kedudukan yg betul & pastikan juga no
 akaun yang betul.
 Langkah3
 Kemudian, hantarkan artikel ini (boleh dibuat
 pengubahsuaian jika perlu) ke sekurang2nya 200 news
 group yg terdapat di internet spt laman-laman web
 diskusi,forum dan message board. Langkah4 Kemudian,
 tunggulah giliran anda dgn sabar (biasanya 40-50 hari
 utk ganjaran yg lbh besar) utk mencapai matlamat ini
 bilamana wang kiriman drpd peserta2 lain yg menyertai
 program ini akan anda terima. Semakin ramai yg
 menyertai program ini, maka semakin berkembanglah
 kedudukan anda. Sila lihat carta sebagai rujukan
 (andaian 15 peserta menyertai setiap peringkat,dan
 setiap seorang menjana 15 lagi peserta).
 CARA PENGIRAAN
 Peserta 5 (Anda bermula di sini)15 peserta x RM2
 ==RM30.00
 Peserta 4
 15 peserta x (15) x RM2 ==RM450.00
 Peserta 3
 15 peserta x (15) x (15) x RM2 ==RM6, 750.00
 Peserta 2
 15 peserta x (15) x (15) x (15) x RM2 ==RM101,250.00
 Peserta 1
 15 peserta x (15) x (15) x (15) x (15) x RM2
 ==RM1,518,750.00
 JUMLAH ==RM1,627,230.00
 Jgn cuba menipu, Allah melihat apa yg anda lakukan.
 Pastikan anda mengirimkan RM2 kepada peserta setelah
 meyertai program ini.Sekiranya anda cuba menipu iaitu
 dengan meletakkan nama anda terus ke No.1, anda hanya
 akan menerima wang sebanyak RM30 sahaja. Oleh itu,
 bersabarlah kerana giliran anda akan tiba juga. Anda
 perlu ingat, bukan semua org berfikiran positif
 seperti kita. Andainya tidak ramai yg menyertai program
 ini, tentu jumlah wang anda terima sedikit sahaja kan.
 Oleh itu anda dinasihatkan supaya mengpos sebanyak
 mungkin artikel tersebut ke internet.
 Walaupun 50% sahaja yang menyertainya, anda masih
 boleh memperolehi sumbangan sebanyak RM406,808. Saya
 yakin artikel2 yg anda kirim itu akan mendapat jawapan
 (wang) seperti apa yg telah saya alami. Sila ikuti
 arahan yang telah ditetapkan & imbuhan lebih
 RM1,627,230 boleh menjadi milik anda dalam
 tempoh 40 - 50 hari sahaja. Program ini masih kekal
 bertahan atas dasar kejujuran semua pihak. Anda
 sekarang akan menjadi salah seorang pemilik perniagaan
 melalui surat-menyurat. Di dalam perniagaan ini anda
 tidak menjual barang2 yang dapat dilihat tetapi
 sebaliknya anda menjual perkhidmatan.Perkhidmatan
 ini terjamin selamat & dibenarkan!! Simpan salinan
 langkah2 ini & bila-bila masa anda memerlukan duit,
 anda boleh mencubanya lagi & lagi & lagi.
 SILA INGAT bahawa program ini masih terus bertahan
 kerana kejujuran semua peserta yang telah mengikuti
 langkah2 yang telah digariskan dengan sempurna. Cuba
 anda bayangkan, jika anda jujur, program ini akan
 berterusan & duit yang diterima oleh orang2 lain akan
 sampai juga ke tangan anda. Hantarkannya sekarang,
 masukkan nama anda dalam senarai dan anda telah mula
 berniaga.....!!

 SENARAI NAMA PESERTA

 PESERTA TERDAHULU(TIDAK perlu sumbangan- sudah terkeluar)
 MUHAMMAD RAHMAT BIN MUSA
 Maybank : 101302036105

 (**anjakkan nama & no akaun Peserta pertama ke sini)
 (SUMBANGKAN RM 2 KEPADA PESERTA 1 HINGGA 5)

 Peserta 1
 AZHAR BIN RAMLI
 Maybank : 164351079691
 (**Anjakan nama & Nombor Akaun Peserta 2 ke sini)
 Peserta 2
 NOOR LELAWATI BT.IBRAHIM @ YONG
 Maybank : 156011893921
 (**Anjakan nama & Nombor Akaun Peserta 3 ke sini)
 Peserta 3
 ENGKU NORHASNIZA BT ENGKU HUSSIN
 Maybank : 156093972334
 (**Anjakan nama & Nombor Akaun Peserta 4 ke sini)
 Peserta 4
 MOHAMAD ANUAR BIN MOHAMAD ZAIN
 Maybank :558088300835
 (**Anjakan nama & Nombor Akaun Peserta 5 ke sini)
 Peserta 5
 NORMALA BINTI SAMSUDIN
 Maybank : 166010045499

 (*** Tuliskan nama & Nombor Akaun anda disini sebagai
 Peserta 5 -baru)

 #ATTACHKAN BUKTI SUMBANGAN ANDA
 (Print Screen logout summary akaun maybank2u.com anda sebagai bukti sumbangan)
 (See attached file: BUKTI-Logout Summary.doc) (bukti sumbangan saya)
 LAKUKAN DENGAN PENUH IKHLAS! DERMA & SUMBANGLAH KPD
 PESERTA TERSEBUT NESCAYA ANDA JUGA AKAN MENERIMA DERMA
 & SUMBANGAN SEUMPAMANYA. INSYA ALLAH...
 Bagaimana Untuk Mengiklankan Ke News Group?
 Melalui newsgroup iaitu laman2 web yang mengandungi
 diskusi, forum / message board, anda boleh mendapat
 keuntungan tanpa mengenali / mengetahui siapa yang
 telah membaca risalah anda. Walaupun ia tidak selamat
 dari segi security kerana anda tidak mampu mengawal
 orang bawahan anda, tetapi anda boleh menyebarkan
 risalah anda kepada lebih daripada 5000 orang dalam
 satu masa. Cuba anda lihat fakta ini, di seluruh dunia
 ada terdapat lebih daripada 32,000 laman web bercorak
 diskusi & pada satu2 hari, lebih daripada 5,000 orang
 melawat laman web seperti berikut. Di dalam dunia
 terdapat lebih kurang 2 BILLION pengguna internet yang
 berdaftar & pada diri, bayangkan setiap hari
 dianggarkan lebih daripada 50,000 pengguna baru
 mendaftarkan berapa ramai orang yang bakal menyebarkan
 risalah yang mengandungi nama anda, & setiap orang
 akan menghantar sebanyak RM2 kepada anda. Sekiranya
 dalam masa 2 bulan 50000 orang menghantar anda RM2,
 anda akan memperolehi RM100,000!!! Banyak tu.

 Langkah 1
 Anda tidak perlu menaip semula risalah ini, anda hanya
 perlu pilih menu EDIT-SELECT ALL utk memilih seluruh
 risalah & kemudian pilih menu EDIT-Copy utk menyalin
 risalah anda.

 Langkah 2
 Buka aplikasi
 'notepad'(Start-Programs-Accessories-Notepad) & pilih
 menu EDIT-PASTE utk memaparkan risalah anda & setelah
 membuat perubahan yang diterangkan di atas, pilih menu
 FILE-SAVE untuk menyimpan risalah baru anda
 seboleh2nya dalam bentuk *.txt (biasanya ia
 automatik).

 Langkah3
 Buka Netscape / Internet Explorer & pergi ke laman web
 pencari spt Yahoo! utk mencari laman2 web
 diskusi,forum & message board. Antaranya saya sertakan
 disini.
 1. [EMAIL PROTECTED]
 2. [EMAIL PROTECTED]
 3. [EMAIL PROTECTED]
 4. [EMAIL PROTECTED]
 5. [EMAIL PROTECTED]
 6. [EMAIL PROTECTED]
 7. [EMAIL PROTECTED]
 8. [EMAIL PROTECTED]
 9. [EMAIL PROTECTED]
 10. [EMAIL PROTECTED]
 11. [EMAIL PROTECTED]
 12. [EMAIL PROTECTED]
 13. jenaka@yahoogroups.com
 14. [EMAIL PROTECTED]
 15. [EMAIL PROTECTED]
 16. [EMAIL PROTECTED]
 17. [EMAIL PROTECTED] ,
 18. [EMAIL PROTECTED],
 19. [EMAIL PROTECTED],
 20. [EMAIL PROTECTED],
 21. [EMAIL PROTECTED],
 22. [EMAIL PROTECTED] ,
 23. [EMAIL PROTECTED],
 24. [EMAIL PROTECTED] ,
 25. [EMAIL PROTECTED],
 26. [EMAIL PROTECTED],
 27. [EMAIL PROTECTED],
 28. [EMAIL PROTECTED],
 29. [EMAIL PROTECTED] ,
 30. [EMAIL PROTECTED],
 31. hidayahnet@yahoogroups.com,
 32. [EMAIL PROTECTED],
 33. [EMAIL PROTECTED],
 34. [EMAIL PROTECTED] ,
 35. [EMAIL PROTECTED],
 36. [EMAIL PROTECTED],
 37. [EMAIL PROTECTED],
 38. [EMAIL PROTECTED],
 39. [EMAIL PROTECTED],
 40. [EMAIL PROTECTED],
 41. [EMAIL PROTECTED]
 42. [EMAIL PROTECTED],
 43. [EMAIL PROTECTED],
 44. [EMAIL PROTECTED],
 45. [EMAIL PROTECTED] ,
 46. [EMAIL PROTECTED],
 47. [EMAIL PROTECTED],
 48. [EMAIL PROTECTED],
 49. [EMAIL PROTECTED],
 50. [EMAIL PROTECTED],
 51. [EMAIL PROTECTED],
 52. [EMAIL PROTECTED],
 53. [EMAIL PROTECTED],
 54. [EMAIL PROTECTED],
 55. [EMAIL PROTECTED],
 56. [EMAIL PROTECTED],
 57. [EMAIL PROTECTED],
 58. [EMAIL PROTECTED],
 59. [EMAIL PROTECTED],
 60. [EMAIL PROTECTED],
 61. [EMAIL PROTECTED],
 62. [EMAIL PROTECTED],
 63. [EMAIL PROTECTED],
 64. [EMAIL PROTECTED],
 65. [EMAIL PROTECTED],
 66. [EMAIL PROTECTED],
 67. [EMAIL PROTECTED],
 68. [EMAIL PROTECTED],
 69. [EMAIL PROTECTED],
 70. [EMAIL PROTECTED],
 71. iklan-mudah@yahoogroups.com,
 73. iklan-niaga@yahoogroups.com,
 74. iklan-utama@yahoogroups.com,
 75. [EMAIL PROTECTED],
 76. [EMAIL PROTECTED],
 77. [EMAIL PROTECTED],
 78. [EMAIL PROTECTED],
 79. [EMAIL PROTECTED],
 80. [EMAIL PROTECTED] ,
 81. [EMAIL PROTECTED],
 82. [EMAIL PROTECTED],
 83. [EMAIL PROTECTED],
 84. [EMAIL PROTECTED]

 Langkah 4
 Pergi ke laman2 web tersebut & pilih diskusi,
 forum/sebagainya & hantar risalah anda. Anda perlu
 mengisi ruangan SUBJECT sebagai tajuk anda & pergi ke
 risalah anda tadi, pilih menu EDIT- COPY untuk
 menyalin & klik pada ruang untuk mengisi risalah anda
 pada laman web tersebut & pilih menu EDIT- PASTE pada
 Netscape / Internet Explorer anda. (Anda juga mungkin
 dikehendaki untuk mendaftar diri pada laman web
 tersebut, tidak mengapa kerana anda hanya mahu
 menyebarkan kepada mereka yang ingin mencari sumber
 kewangan yang sah & anda hanya menjalankan tugas anda.
 Jadi, daftarkan sahaja setelah memastikan yang program
 tersebut PERCUMA)
 Tahniah... ITU SAHAJA! Apa yang perlu anda lakukan
 sekarang ialah pergi ke message board seterusnya &
 ulangi langkah2 di atas. Setiap message yang dihantar
 akan mengambil masa kira2 30 saat untuk muncul di
 skrin anda.Ingat? lebih banyak anda iklankan (message
 board dsb) lebih banyak duit yang akan anda dapat!!
 Mudah kan? Selepas ini anda akan mula menerima wang
 tersebut sebelum anda sempat mengiranya!
 Terima Kasih.

 KEJUJURAN DIBALAS KEJUJURAN
 SEMOGA KITA SEMUA DAPAT MANFAAT
 Insyaallah..Wassalam.
 ~ Hamba Allah ~
http://mail.yahoo.com

Any questions? Get answers on any topic at Yahoo! Answers. Try it now.

No need to miss a message. Get email on-the-go
with Yahoo! Mail for Mobile. Get started.

Cheap Talk? Check out Yahoo! Messenger's low PC-to-Phone call rates.

Want to start your own business? Learn how on Yahoo! Small Business.

Don't pick lemons.
See all the new 2007 cars at Yahoo! Autos.

Don't be flakey. Get Yahoo! Mail for Mobile and